0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

*

MJJ1982Topic starter

Gedenkteken in Best
April 13, 2010, 04:58:17 AM
Hallo medelanders, lees onderstaande:


Beste Mede fans,

Zoals jullie weten is het Michael Jackson beeld in Best zo onderhand een bedevaartsoord geworden voor alle fans, het bied steun en je vind er altijd mede fans om je verhaal en tranen bij kwijt te kunnen.

Omdat deze plek zo speciaal is voor alle fans wereldwijd mis ik iets bij het beeld, namelijk een gedenkteken van Michael's Nederlandse fans.

Daarom vroeg ik mij het volgende af: Kunnen we zoiets niet realiseren ?

Wat is de bedoeling ?? Ik heb een design gemaakt (zie foto) en dat wordt op een rvs plaat van 550 bij 550 mm gesneden, en de tekst wordt er ingefreesd .

De tekst is nog niet bepaald en daarom had ik het volgende in gedachte:

Bedenk de text die jij op het monument wil hebben en plaats dat hier op MJJCommunity en aan de hand van een poll zal bepaald worden welke text op het monument gaat komen. De winnaar wordt bekend gemaakt op het European Jackson Event en er zal een leuke prijs aan verbonden zijn.

Uiteraard is er overleg geweest met Peter van Gelder (eigenaar Mc Donalds Best) en die vond het een super idee, ook hij vond dat de Nederlandse fans een plekje moesten hebben bij het beeld.

Het gedenkteken zal geplaatst worden tussen de benen van Michael's beeld en is daardoor goed zichtbaar voor iedereen.

Dit project zal ongeveer 250 Euro gaan kosten en na overleg met het Jacksonevent team is besloten dit geld door middel van een loterij en of een donatie bij elkaar te sprokkelen op het European Jackson Event in Eindhoven op 25 Juni. Mochten we meer ophalen dan gaat het overige geld uiteraard naar het goede doel: het Ronald Mc Donald huis in Veldhoven.

Laten we hier samen een waardig monument van maken die onze liefde voor Michael voor eeuwig laat zien op het beeld van Michael.

Tot de 25e en alvast bedankt voor de moeite,

Patrick Tieleman


You are not allowed to view links. Register or Login
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
\'Just because it\'s in print, doesn\'t mean it\'s the gospel\'

\'A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the Dance of Life\'
You\'re just another part of me... I love YOU more...

 

Related Topics

  Subject / Started by Replies Last post
11 Replies
2049 Views
Last post November 30, 2009, 05:29:12 PM
by hesouttamylife
5 Replies
1821 Views
Last post November 29, 2009, 05:08:23 PM
by sma
150 Replies
38548 Views
Last post April 19, 2012, 04:19:53 PM
by blankie
2 Replies
1213 Views
Last post December 07, 2009, 04:45:16 PM
by MJsAngelEyes1987
3 Replies
1379 Views
Last post December 09, 2009, 06:41:00 PM
by CC

SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal