FUNNY VIDEO!!! :)

  • 18 Replies
  • 872 Views

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PureLove

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 5891
  • To die would be an awfully big adventure.

FUNNY VIDEO!!! :)

  • on: March 26, 2010, 12:42:58 PM
I'm sorry, I couldn't decide where to post this video but I've just seen it and it cracked me up and I wanted to share it with you guys for a good laugh :D Pls watch the video on this page and look at her face expression after Michael kisses her. And the background music is so funny too. I think she's having Mikegasms  :lol:   :lol:   :lol:

http://http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/26769/michael-jackson-bir-kizi-operse-ne-olur
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline Raven

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 709
    • http://www.myspace.com/ravenmyspace

Re: FUNNY VIDEO!!! :)

  • on: March 26, 2010, 01:07:02 PM
:lol:  8-)
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

_EarthSonG_

  • *
  • Guest

Re: FUNNY VIDEO!!! :)

  • on: March 26, 2010, 10:44:42 PM
lol :lol:
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline Harry

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 113

Re: FUNNY VIDEO!!! :)

  • on: March 26, 2010, 11:29:26 PM
Omg so funny ahah!!
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline new tiux

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 104
    • http://twitter.com/HumanNatureMJ

Re: FUNNY VIDEO!!! :)

  • on: March 27, 2010, 03:46:34 AM
:lol:  :lol: omg
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

[size=150]I WILL NEVER LET GO!![/size][/color]

Offline whisper

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 630

Re: FUNNY VIDEO!!! :)

  • on: March 27, 2010, 09:44:43 AM
I can't see it   :(
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »
I love you more <3
"I just want to say to fans in every corner of the earth, every nationality, every race, every language]

Offline Jacksonology

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 1548

Re: FUNNY VIDEO!!! :)

  • on: March 27, 2010, 09:36:08 PM
Quote from: "whisper"
I can't see it   :(
me either? it just shows a logo or graphic?
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline Syringa

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 498

Re: FUNNY VIDEO!!! :)

  • on: March 28, 2010, 02:52:37 AM
Quote from: "Jacksonology"
Quote from: "whisper"
I can't see it   :(
me either? it just shows a logo or graphic?

I don't know what that language is, but when you look at the website address, it says 'maintenance', so it will work again soon, I think.
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline MJmakesmespeechless

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 1468

Re: FUNNY VIDEO!!! :)

  • on: March 28, 2010, 10:42:38 AM
OMG that woman she looks like she is going to just faint!!!
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »
Speechless, Speechless, That\'s how you make me feel!!!
I Love You now and forever Michael

Offline iMISSYOUMJ

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 580

Re: FUNNY VIDEO!!! :)

  • on: March 28, 2010, 11:10:25 AM
The video is here.
viewtopic.php?f=55&t=6522
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »


I still love him, although he\'s bad, he\'s dangerous & a smooth criminal! 

Stories buried and untold, somebody\'s hiding the truth - Cry

Offline Jacksonology

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 1548

Re: FUNNY VIDEO!!! :)

  • on: March 28, 2010, 12:09:50 PM
Quote from: "iMISSYOUMJ"
The video is here.
viewtopic.php?f=55&t=6522
removed for copyright reasons :(
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline Jacksonology

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 1548

Re: FUNNY VIDEO!!! :)

  • on: March 28, 2010, 12:12:25 PM
its works on the first link now :lol: wow she looks like she want's to rip her clothes off and throw herself at Michael :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline IBelieveInMiracles

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 554

Re: FUNNY VIDEO!!! :)

  • on: March 28, 2010, 12:19:19 PM
OMG that was so funny!  :lol:  :lol:  Can't stop laughing!
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline vilte90

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 148

Re: FUNNY VIDEO!!! :)

  • on: March 28, 2010, 04:48:54 PM
I would do the same lol :D
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »


God gave a gift to the world when you were born;a person who loves and cares,who sees a person\'s need and fills it,who encourages and lifts people up,who spends energy on others rather than himself,who touches each life he enters & makes a difference in the world.May the love you have shown to others return to you multiplied.

Offline Jacksonology

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 1548

Re: FUNNY VIDEO!!! :)

  • on: March 28, 2010, 04:58:05 PM
Quote from: "vilte90"
I would do the same lol :D
haha, and she a big woman i bet she will never kiss anyone again after that :lol: and after she kissed michael she started sweating LOADS  :lol: `
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline AnnieIsNotOK

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 979

Re: FUNNY VIDEO!!! :)

  • on: March 28, 2010, 05:09:06 PM
Yep!She's definitely having a Mikegasms :shock:  :lol:  :lol:
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »



Offline PureLove

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 5891
  • To die would be an awfully big adventure.

Re: FUNNY VIDEO!!! :)

  • on: March 28, 2010, 05:13:13 PM
It cracks me up everytime I watch that vid :lol: I wish u could read the comments below they're so funny :lol: :lol: :lol: It's a Turkish web page :D
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline MashMike

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 1312
  • Love You Most, Michael

Re: FUNNY VIDEO!!! :)

  • on: March 29, 2010, 05:48:29 AM
really funny as if she is going to jump at Mike and cover him all with kisses,lucky woman
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »
NO BROKEN BRIDGES CAN TURN US AROUND,CAUSE WHAT WE\'RE SEARCHING FOR, WILL SOON BE FOUND,CAUSE WE\'RE ALMOST THERE, JUST ONE MORE STEP,JUST ONE MORE STEP,DON\'T GIVE UP CAUSE WE\'RE ALMOST THERE

MJLover1990

  • *
  • Guest

Re: FUNNY VIDEO!!! :)

  • on: March 29, 2010, 06:18:11 AM
I've seen that one and it's so funny! :lol:  :lol:  :lol:
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

 

SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal