Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • 54 Replies
  • 3576 Views

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline DancingTheDream

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 4923
    • Show only replies by DancingTheDream

Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 09, 2010, 03:56:44 PM
Sorry about the captions., i didnt put them on.  :lol:

Anyone got the picture without the captions?  Pretty please?   :D   Please post if you have.

My question.. MJ is heavily made up in this photo.. yet i find him so alluring.  Why?  What is all that about?

Normally i go for rugged men, you know..  rough and masculine.  MJ has always been the exeption.

Anyone know what that is all about?
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline mjthelegendlives

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 505
    • Show only replies by mjthelegendlives

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 09, 2010, 04:01:51 PM
he does have quite some make up there, but I think its the jawline what makes him  so attractive, oh and the lip biting  ;)
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline Mj5StarChick

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 939
    • Show only replies by Mj5StarChick

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 09, 2010, 04:04:19 PM
Here's the pic http://mjjgallery.free.fr/dangerous/tou ... hn/210.jpg
And idk i always found it attractive to lols  :P but maybe it's how his jawline looks kinda masculine yet he still has that attractive look to it :D  :D  :D
« Last Edit: January 09, 2010, 04:05:38 PM by Mj5StarChick »
Sun comes up on this new morning
Shifting shadows, a songbird sings
And if you feel alone, I'll be your shoulder
With a tender touch, you know me so well
Somebody once said, it's the soul that matters
Baby, who can really tell when two hearts belong so well



Offline lisap27

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 1100
    • Show only replies by lisap27

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 09, 2010, 04:05:36 PM
i think its his body language 2.. even tho its a still photo you can imagine what moves he's doing.. he's got carisma and he's just so inviting!!
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline jacilovesmichael

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 2474
    • Show only replies by jacilovesmichael

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 09, 2010, 04:06:27 PM
I AGREE COMPLETELY. I am the same way. All the guys I've dated have been the rugged, "manly" men. Athletic and strong. Yet, I think Michael Jackson is absolutely the sexiest man alive. (Notice I said "Alive" because HE'S NOT DEAD! LOL!). But I would take that even further and say he's the sexiest man to have ever lived and who ever will live. I think his appeal is multifaceted. His dancing (very sexual yet masculine at the same time, even when he dances more "pretty" instead of the popping and hip hop style), his facial expressions, his voice, and he just seems to sweat LOVE. He has a gentle spirit but when he gets on stage he becomes a force that cannot be matched. Everyone always asks me how I could still find him attractive even at 50 years old, and I always explain it to them like this: "It's like an old married couple who fell in love when they were 16. They may be old and gray but when they look at each other they see each other the exact same way". Love is such a powerful thing. I love Michael Jackson with all my heart. I realize I'm in love with a man that I've never met. But love knows no boundaries. I'm getting off the point a little bit. The point is that everything about him makes him sexy. If I were blind, I'd still think he was the sexiest man ever because of his voice. If I were deaf, it would be the same because of his dancing. And not to mention that SMILE..and when he bites his lip.. AHHHH!! Okay, I think I've said enough. Just letting you know YOU ARE NOT ALONE!  ;)

L.O.V.E
JaCi
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »
What you have just witnessed could be the end of a particularly terrifying nightmare. It isn’t. It’s the beginning.


Offline DancingTheDream

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 4923
    • Show only replies by DancingTheDream

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 09, 2010, 04:08:05 PM
Thankyou for the clean pic!  wohooooo!

Even with the thong leotard he is attractive.  I was never a fan of the thong leotard MJ wore here.   :lol:

But sometimes when he is really make-upped up he is unbearably attractive.
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline Mj5StarChick

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 939
    • Show only replies by Mj5StarChick

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 09, 2010, 04:09:52 PM
Quote from: "DancingTheDream"
Thankyou for the clean pic!  wohooooo!

Even with the thong leotard he is attractive.  I was never a fan of the thong leotard MJ wore here.   :lol:

But sometimes when he is really make-upped up he is unbearably attractive.
No problem :P  And yes it's just something about his body language it just makes him so.....HOT :oops:  :oops:  :oops:
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »
Sun comes up on this new morning
Shifting shadows, a songbird sings
And if you feel alone, I'll be your shoulder
With a tender touch, you know me so well
Somebody once said, it's the soul that matters
Baby, who can really tell when two hearts belong so well



Offline KacyLovesMJ

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 197
    • Show only replies by KacyLovesMJ

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 09, 2010, 04:11:43 PM
Because MJ is just gorgeous. Period. Every bit of him is beautiful. :) I remember when I was about 8 years old, I was watching his Smooth Criminal video on VH1 (has always been one of my favorite songs) and I looked at my mother and said, "When I grow up, I wanna marry him!" LOL So I've been "attracted" to MJ all of my life. :P Her reply was "He's old enough to be your dad." I said, "I don't care!" LOL By the way, he's only 21 years older than me. lol
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline jacilovesmichael

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 2474
    • Show only replies by jacilovesmichael

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 09, 2010, 04:14:17 PM
Quote from: "KacyLovesMJ"
Because MJ is just gorgeous. Period. Every bit of him is beautiful. :) I remember when I was about 8 years old, I was watching his Smooth Criminal video on VH1 (has always been one of my favorite songs) and I looked at my mother and said, "When I grow up, I wanna marry him!" LOL So I've been "attracted" to MJ all of my life. :P Her reply was "He's old enough to be your dad." I said, "I don't care!" LOL By the way, he's only 21 years older than me. lol


LOL Kacy! That sounds JUST like what I used to say to my mom. We have lots in common, and our names rhyme! haha..mine is JaCi (Not Jackie but "jacey"), and my name on here is like yours too! Michael is ONLY 28 years older than me, lol! I agree completely, every bit of him is gorgeous and perfect. Just beautiful - inside and out!
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »
What you have just witnessed could be the end of a particularly terrifying nightmare. It isn’t. It’s the beginning.


Offline Mj5StarChick

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 939
    • Show only replies by Mj5StarChick

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 09, 2010, 04:15:43 PM
Quote from: "KacyLovesMJ"
Because MJ is just gorgeous. Period. Every bit of him is beautiful. :) I remember when I was about 8 years old, I was watching his Smooth Criminal video on VH1 (has always been one of my favorite songs) and I looked at my mother and said, "When I grow up, I wanna marry him!" LOL So I've been "attracted" to MJ all of my life. :P Her reply was "He's old enough to be your dad." I said, "I don't care!" LOL By the way, he's only 21 years older than me. lol
Lols that's not fair he's 38 years older than me lols but hey age ain't nuthin but a number=] I loved him ever since i was ummm hmmm 5 just lyke my cousin :D And i agree all the way he has NATURAL BEAUTY ALL THE WAY :D  :D  :D
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »
Sun comes up on this new morning
Shifting shadows, a songbird sings
And if you feel alone, I'll be your shoulder
With a tender touch, you know me so well
Somebody once said, it's the soul that matters
Baby, who can really tell when two hearts belong so well



Offline DancingTheDream

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 4923
    • Show only replies by DancingTheDream

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 09, 2010, 04:27:15 PM
He is old enough to be my dad too.   :lol:
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline Mj5StarChick

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 939
    • Show only replies by Mj5StarChick

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 09, 2010, 04:33:25 PM
Quote from: "DancingTheDream"
He is old enough to be my dad too.   :lol:
Lols :P  :P  :P
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »
Sun comes up on this new morning
Shifting shadows, a songbird sings
And if you feel alone, I'll be your shoulder
With a tender touch, you know me so well
Somebody once said, it's the soul that matters
Baby, who can really tell when two hearts belong so well



Offline KacyLovesMJ

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 197
    • Show only replies by KacyLovesMJ

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 09, 2010, 04:33:50 PM
LOL Poor Michael. Most of his fans now days, he's old enough to be their dad. lol But hey, you're right, age ain't nothing but a number and every time mom and I get into a discussion about who he "belongs" to between us, jokingly of course lol, I always tell her "well he always married younger!" LOL And then she would say something like, "Yeah but he was friends with older!" (speaking of Liz Taylor) and I would say, "Ok then, he's my husband and your friend!" LOL Mom and I have some great times when it comes to Michael. She's a fan as well and believes he's alive too. :)
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline Mj5StarChick

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 939
    • Show only replies by Mj5StarChick

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 09, 2010, 04:41:04 PM
Quote from: "KacyLovesMJ"
LOL Poor Michael. Most of his fans now days, he's old enough to be their dad. lol But hey, you're right, age ain't nothing but a number and every time mom and I get into a discussion about who he "belongs" to between us, jokingly of course lol, I always tell her "well he always married younger!" LOL And then she would say something like, "Yeah but he was friends with older!" (speaking of Liz Taylor) and I would say, "Ok then, he's my husband and your friend!" LOL Mom and I have some great times when it comes to Michael. She's a fan as well and believes he's alive too. :)
Lols that's exactly how me and my cousin are we always fight over him then my 3 year old sister jumps in and says that we are both to loud and young for him lols they both also are believer and loves him very much
« Last Edit: July 17, 2010, 08:25:33 PM by Mj5StarChick »
Sun comes up on this new morning
Shifting shadows, a songbird sings
And if you feel alone, I'll be your shoulder
With a tender touch, you know me so well
Somebody once said, it's the soul that matters
Baby, who can really tell when two hearts belong so well



Offline KacyLovesMJ

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 197
    • Show only replies by KacyLovesMJ

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 09, 2010, 04:43:20 PM
Quote from: "Mj5StarChick"
Quote from: "KacyLovesMJ"
LOL Poor Michael. Most of his fans now days, he's old enough to be their dad. lol But hey, you're right, age ain't nothing but a number and every time mom and I get into a discussion about who he "belongs" to between us, jokingly of course lol, I always tell her "well he always married younger!" LOL And then she would say something like, "Yeah but he was friends with older!" (speaking of Liz Taylor) and I would say, "Ok then, he's my husband and your friend!" LOL Mom and I have some great times when it comes to Michael. She's a fan as well and believes he's alive too. :)
Lols that's exactly how me and my cousin are we always fight over him then my 3 year old sister jumps in and says that we are both to loud and young for him lols they both also are believer and loves him very much

Aw that's cute about your sister jumping in. lol Has she made her claim yet? lol
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline DancingTheDream

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 4923
    • Show only replies by DancingTheDream

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 09, 2010, 05:05:22 PM
I wonder what it is like to kiss a man who wears lipstick...   hmmm...   i should add that to the "list of things i must do before i die"

...kiss a man who wears lipstick.   :lol:    I bet it feels a bit strange at first.
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline lisap27

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 1100
    • Show only replies by lisap27

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 09, 2010, 05:28:15 PM
Quote from: "KacyLovesMJ"
LOL Poor Michael. Most of his fans now days, he's old enough to be their dad. lol But hey, you're right, age ain't nothing but a number and every time mom and I get into a discussion about who he "belongs" to between us, jokingly of course lol, I always tell her "well he always married younger!" LOL And then she would say something like, "Yeah but he was friends with older!" (speaking of Liz Taylor) and I would say, "Ok then, he's my husband and your friend!" LOL Mom and I have some great times when it comes to Michael. She's a fan as well and believes he's alive too. :)

 :lol: me and my mum have had this discussion..  :lol: he'd be my hubby and her best friend!!! then again who's mum wouldn't want a son-in-law like Michael!!  :D
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline mj[L]

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 36
    • Show only replies by mj[L]

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 09, 2010, 05:29:48 PM
People find it so strange that I fancy him. They're like 'you do know he is 50?' but I don't see him as an age  ;)  I think that any girl would go completely gaga when they see him dancing. Love him  :P
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline Mj5StarChick

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 939
    • Show only replies by Mj5StarChick

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 10, 2010, 12:20:13 AM
@mj[L]
Yea they ask me the same question then I ask them the question have u seen how hot he is?!? His hot body then his sexy curls and those big gorgeous brown eyes and then his sexy voice and his beautiful :D smile wow im in love lols :D :D :D
« Last Edit: July 17, 2010, 08:25:58 PM by Mj5StarChick »
Sun comes up on this new morning
Shifting shadows, a songbird sings
And if you feel alone, I'll be your shoulder
With a tender touch, you know me so well
Somebody once said, it's the soul that matters
Baby, who can really tell when two hearts belong so well



Offline Mj5StarChick

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 939
    • Show only replies by Mj5StarChick

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 10, 2010, 12:26:54 AM
@KacyLovesMj
Thnx and yes she claims him all the time 2 lols all u hear is Michael is my love from her lols
« Last Edit: July 17, 2010, 08:26:47 PM by Mj5StarChick »
Sun comes up on this new morning
Shifting shadows, a songbird sings
And if you feel alone, I'll be your shoulder
With a tender touch, you know me so well
Somebody once said, it's the soul that matters
Baby, who can really tell when two hearts belong so well



Offline Christiana

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 626
    • Show only replies by Christiana

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 10, 2010, 12:59:42 AM
The makeup doesn't bother me. He had to wear more on stage anyway. All the stage lights would wash him out completely otherwise. So the extra makeup was very necessary on stage. I find MJ the most attractive when he's giving certain looks. It's hard to explain. But there's something that seems to come from inside of him at certain times that I find very attractive. And there's other times where he's just...well...HOT! Red leather pants, anyone?  :oops:
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »
Let me never fall into the vulgar mistake of dreaming that I am persecuted whenever I am contradicted.  ~ Ralph Waldo Emerson

(Translation = Just because I might disagree with you does not mean I\'m attacking you.)

Offline MjjGirlSteph

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 143
    • Show only replies by MjjGirlSteph
    • http://www.facebook.com/#/profile.php?ref=name&id=505595834

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 10, 2010, 01:01:16 AM
Quote from: "DancingTheDream"
Sorry about the captions., i didnt put them on.  :lol:

Anyone got the picture without the captions?  Pretty please?   :D   Please post if you have.

My question.. MJ is heavily made up in this photo.. yet i find him so alluring.  Why?  What is all that about?

Normally i go for rugged men, you know..  rough and masculine.  MJ has always been the exeption.

Anyone know what that is all about?
I have a simple answer .... it's MJ he is very sexually attractive ;) i don't care who you are this man is gorgeous :) Oh the things i'd do to him :D ;)  
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »
*Falling in love with someone isn\'t always going to be easy... Anger... tears... laughter.. It\'s when you want to be together despite it all. That\'s when you truly love another. I\'m sure of it.- Michael Jackson*[/b]

Offline MjjGirlSteph

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 143
    • Show only replies by MjjGirlSteph
    • http://www.facebook.com/#/profile.php?ref=name&id=505595834

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 10, 2010, 01:05:03 AM
Quote from: "jacilovesmichael"
I AGREE COMPLETELY. I am the same way. All the guys I've dated have been the rugged, "manly" men. Athletic and strong. Yet, I think Michael Jackson is absolutely the sexiest man alive. (Notice I said "Alive" because HE'S NOT DEAD! LOL!). But I would take that even further and say he's the sexiest man to have ever lived and who ever will live. I think his appeal is multifaceted. His dancing (very sexual yet masculine at the same time, even when he dances more "pretty" instead of the popping and hip hop style), his facial expressions, his voice, and he just seems to sweat LOVE. He has a gentle spirit but when he gets on stage he becomes a force that cannot be matched. Everyone always asks me how I could still find him attractive even at 50 years old, and I always explain it to them like this: "It's like an old married couple who fell in love when they were 16. They may be old and gray but when they look at each other they see each other the exact same way". Love is such a powerful thing. I love Michael Jackson with all my heart. I realize I'm in love with a man that I've never met. But love knows no boundaries. I'm getting off the point a little bit. The point is that everything about him makes him sexy. If I were blind, I'd still think he was the sexiest man ever because of his voice. If I were deaf, it would be the same because of his dancing. And not to mention that SMILE..and when he bites his lip.. AHHHH!! Okay, I think I've said enough. Just letting you know YOU ARE NOT ALONE!  ;)

L.O.V.E
JaCi
that is the cutest thing anyone has ever said :) it reminded me of the old couple in the note book. GOSH i love that movie it makes me cry everytime :) But your totally right i still find him gorgeous and sexy to this day 50 or older he still has it down ;) he can still make us girls squirm :) not only that but he has pure sex appeal and he knows how to mix his masculinity and feminine side perfectly hes both all in one :D hes gosh hes just purrrfect :D i love him so much XD
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »
*Falling in love with someone isn\'t always going to be easy... Anger... tears... laughter.. It\'s when you want to be together despite it all. That\'s when you truly love another. I\'m sure of it.- Michael Jackson*[/b]

Offline MjjGirlSteph

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 143
    • Show only replies by MjjGirlSteph
    • http://www.facebook.com/#/profile.php?ref=name&id=505595834

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 10, 2010, 01:07:39 AM
Quote from: "KacyLovesMJ"
Because MJ is just gorgeous. Period. Every bit of him is beautiful. :) I remember when I was about 8 years old, I was watching his Smooth Criminal video on VH1 (has always been one of my favorite songs) and I looked at my mother and said, "When I grow up, I wanna marry him!" LOL So I've been "attracted" to MJ all of my life. :P Her reply was "He's old enough to be your dad." I said, "I don't care!" LOL By the way, he's only 21 years older than me. lol
HAHA OMG I DID THE SAME EXACT THING AND FUNNIEST PART IS IT WAS TO THE SAME EXACT VIDEO HAHA HOW OLD ARE YOU?

I said that when i was 6 cus my moms favorite has always been smooth criminal so we used to watch it together and i was always like hes soooo cuteeeee, i wanna marry him my mom was like plz hes old enough to be my husband and your dad i was like AHA, i dun caaaaarrrreeee hes sexyyyyyy :D
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »
*Falling in love with someone isn\'t always going to be easy... Anger... tears... laughter.. It\'s when you want to be together despite it all. That\'s when you truly love another. I\'m sure of it.- Michael Jackson*[/b]

Offline MjjGirlSteph

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 143
    • Show only replies by MjjGirlSteph
    • http://www.facebook.com/#/profile.php?ref=name&id=505595834

Re: Why Do I Find MJ So Attractive in This Picture?

  • on: January 10, 2010, 01:12:34 AM
Quote from: "KacyLovesMJ"
LOL Poor Michael. Most of his fans now days, he's old enough to be their dad. lol But hey, you're right, age ain't nothing but a number and every time mom and I get into a discussion about who he "belongs" to between us, jokingly of course lol, I always tell her "well he always married younger!" LOL And then she would say something like, "Yeah but he was friends with older!" (speaking of Liz Taylor) and I would say, "Ok then, he's my husband and your friend!" LOL Mom and I have some great times when it comes to Michael. She's a fan as well and believes he's alive too. :)
LOL.. you just quoted me and my mom right there, but with my mom its more like, HE'S MINE , NO MOM HES MINE, HES OLD ENOUGH TO BE YOUR DAD, YA WELL HES STILL MINE, NO HES NOT YOU DIDNT KNOW HIM UNTIL I INTRODUCED YOU, IDK MOM HE STILL IS MINE, WHAT MAKES YOU THINK HED LIKE YOU AND NOT BE IM A MILF, I DONT CAREEEE MICHAEL JACKSON IS MINEEEEEEEEEEEEE, YOU HEAR THAT MOM MINEEEEEEEEEEEEEEEEE, WHATEVER YOUR TOO YOUNG, IM ALMOST 20 IM LEGAL SO WHATEVER MOOOOMMMMM! YOUR NOT GONNA GIVE UP ARE YOU, NOPE IM STUBBORN JUST LIKE MJ HAHA, FINE YOU WIN JUST SHUT UP.


:D thats how it goes between us haha.
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »
*Falling in love with someone isn\'t always going to be easy... Anger... tears... laughter.. It\'s when you want to be together despite it all. That\'s when you truly love another. I\'m sure of it.- Michael Jackson*[/b]

 

Related Topics

  Subject / Started by Replies Last post
63 Replies
8453 Views
Last post October 06, 2010, 07:12:56 AM
by MissG
4 Replies
1112 Views
Last post January 04, 2010, 09:05:35 PM
by mirandacnc
9 Replies
810 Views
Last post March 23, 2010, 10:04:48 AM
by Jacksonology
16 Replies
971 Views
Last post December 10, 2009, 07:27:55 PM
by MJsAngelEyes1987
23 Replies
1516 Views
Last post January 08, 2010, 11:34:27 AM
by mj[L]