0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

*

me2

Re: Jack5ons op RTL4
January 22, 2010, 05:40:14 PM
heb hem gezien en vond stukken ook niet zo leuk, je kreeg een gevoel van is het toch echt.

maar heb ook duidelijk gezien dat het echt wel uit meerdere takes bestaat.

in eerdere aflevering in het restaurant met de manager ging het gesprek door en er stond steeds ander eten op tafel of juist niets etc.

nu in deze aflevering kwam de producer binnen terwijl ze stonden te bekvechten wie er eten ging koken, en vervolgens kwamen ze weer binnen maar nu terwijl marlon geloof ik stond te koken. Hoezo spontaan :)
dus waarom kunnen ze niet net zolang filmen tot ze eindelijk een traan te pakken hebben, wel toevallig dat de traan van tito net rolde terwijl de camera erop stond. Hij was volgens mij niet eens aan het praten.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Loes

Re: Jack5ons op RTL4
January 22, 2010, 05:55:08 PM
Klopt wat je zegt hoor, die hele reality soap is acteerwerk (gestaged) en niets spontaans aan. Als je dit beseft dan prik je makkelijker door die "tranen" heen ...  ;)

Is het jullie trouwens opgevallen of er ook scènes in zitten die vóór Michael's "dood" zijn gedaan? Ik had nl. begrepen dat ze voor zijn "dood" ermee waren begonnen. Zelf kijk ik er niet zo uitgebreid naar, dus weet ik het niet zeker.
Ik blijf het nl. ook zo raar vinden dat alles zo samenvalt.
De Jackson's maken een reality-soap terwijl er lang niets van ze is gehoord en dan gaat Michael ineens dood ....  :shock:  Hoeveel toeval bestaat er eigenlijk? ....  :D

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Kuki

Re: Jack5ons op RTL4
January 23, 2010, 03:10:41 AM
Ik had deze keer het idee dat alle scenes na 25 juni waren opgenomen.

Als je het niet hebt gezien, kan je het tot een week na dato nog terugzien op uitzending gemist bij RTL4, hier is de link:

You are not allowed to view links. Register or Login
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Proud member of Michael\'s army of L.O.V.E.!

The Truth Isn\'t Waiting To Be Found. It\'s Waiting To Be BeLIEved.


Re: Jack5ons op RTL4
January 23, 2010, 04:37:28 AM
hoi , nou je  het zegt  het ziet er uit als staged ,want de tranen van tito waren een stroompje en ik heb nog nooit iemand zien huilen met een waterval aan tranen...ik vind het niet spontaan de scenes die ze doen ,misschien komt het doordat ik teveel naar andere soaps kijk ? ;) maar ik was bijna erin getrapt en dacht echt michael is gone !! jermaine is net een kleuter af en toe vind ik ,hij leunt erg op zijn vrouw vinden jullie ook niet ? :lol:
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Re: Jack5ons op RTL4
January 23, 2010, 05:32:35 AM
Tja,,,mag het niet zeggen...want ik ken hem persoonlijk niet haha, maar ik vind jermaine wel een sukkie hoor, met zijn vrouw, die mag ik ook niet.. :oops: Ik vind t een beetje een dommerd, en hij denkt dat hij de allerbeste is en michael wel ff na kan doen, of evenaren, ja doeiii
En hij wil zijn eigen liedjes er maar doordouwen enzo..pffff..man man...maar ik moest wel erg lachen op het eind dat ie het over wenen had en dat ze hem zo aan zaten te kijken van, doe toch es normaal, die koppen van allemaal  :lol:
En ja, dat die producers 2x binnen kwamen..hahaha, vond ik ook lachen, ik dacht..eh.... ze waren toch al binnen???
Nou ja, kijken wat ze volgende week weer voor leuks hebben :)
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

[imgYou are not allowed to view links. Register or Login
][/img]
I Love You Most!!

*

Kuki

Re: Jack5ons op RTL4
January 23, 2010, 05:57:13 AM
Het is gewoon een grappig toneelstukje, laat ik het daar maar op houden...  ;)
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Proud member of Michael\'s army of L.O.V.E.!

The Truth Isn\'t Waiting To Be Found. It\'s Waiting To Be BeLIEved.


*

MJJ1982

Re: Jack5ons op RTL4
January 23, 2010, 03:15:58 PM
1 groot toneelspel...

Mijn bevindingen:
* Jermaine: We will never be the J5 no more, they don't understand that
* Marlon haalt de prijs op van Michael, en zegt vervolgens iets van: Hoeveel invloed ZE wel niet hebben gehad op de wereld...
* Tito: His future and what he wanted to do (over TII)
* Jackie: His last time on stage and I wanna see that  (Dus de opwinding om een laatste optreden te zien is groter dan de rouw, dat er wellicht opnames zijn van een dag voor zijn dood????)
* Het lijkt mij geacteerd dat Tito wegloopt van de rode loper, sorry mensen maar ik voelde zelf geen verdriet..
* Jermaine: To see him on stage taking control of everything
* Tito: It seems that a lot of people missed that message in MJ (de boodschap die Michael wil overbrengen: Heal the world) Is TII dan alleen bedoeld om deze boodschap over te brengen?
* Telkens weer het verdedigen van Michael, dat hij onschuldig en een zegen was
* Jermaine... Wat een arrogant klein kind zeg... Hij wordt wel de nieuwe leadzanger... Hij is volgens hem in de minderheid... Bang voor lippenstift... Wil tribute alleen doen, wil alleen dat zijn broers hem steunen... Aapt Michael na door tegen Halima te zeggen: I love you more... Halima zegt dat Jermaine vrij wilde hebben voordat de broers bij elkaar zouden komen, terwijl dit Marlon's idee was en Jermaine eigenlijk meteen wilde beginnen...
* De broers overleggen eigenlijk niks met elkaar
* Pet van Marlon, is waarschijnlijk niks maar de cijfers op de voorkant vielen me op: 25 9 26
* Op een gegeven moment zie je in beeld: 2 weken voor het jubileumconcert. Kan iemand me even inlichten hierover?
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
\'Just because it\'s in print, doesn\'t mean it\'s the gospel\'

\'A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the Dance of Life\'
You\'re just another part of me... I love YOU more...

*

Loes

Re: Jack5ons op RTL4
January 23, 2010, 06:34:45 PM
Quote from: "MJJ1982"
* Op een gegeven moment zie je in beeld: 2 weken voor het jubileumconcert. Kan iemand me even inlichten hierover?

Jij hebt goed gekeken (ik nog niet) ....  :D

Dat jubileumconcert ging later weer niet door dacht ik  (waarom verbaast me dit nu niet ...  :mrgreen: )
Zoiets heb ik ergens op de site hier gelezen of ergens anders?

Last Edit: January 24, 2010, 10:10:11 AM by Loes
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Re: Jack5ons op RTL4
January 24, 2010, 02:00:01 AM
Ik was benieuwd of het tripje van jackie met vrouw naar Amsterdam nog aangehaald zou worden. Net voor de kerst om fotograaf Claude vanheye met kerst uit te nodigen bij de familie. In telegraaf word een aantal keer gezegd hoeveel  verdriet de familie heeft en dat de mensen dat maar niet willen inzien. In dat artikel staat ook een vreemde zin; de fotograaf heeft tijdens het bezoek de kinderen niet officieel gezien, officieel ook nog cursief geschreven. Wie heeft hij nog meer niet officieel gezien? In het voorjaar gaat fotograaf weer terug naar de familie. Op de algemene webside (connu.nl) met oa fotograaf Claude staat bij de foto's "kijk bij de link naar de fotograaf" maar bij Claude staat geen link (meer ?). HIj wil blijkbaar geen email van zeurende fans.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Raven

Re: Jack5ons op RTL4
January 24, 2010, 10:47:45 AM
Sommige stukjes zijn wel moeilijk te verklaren met de optie dat Michael nog leeft, zoals wanneer ze schrijven 'death of our brother', op bijvoorbeeld de alljack5ons twitter. Ook de tranen van Tito zijn moeilijker te verklaren in dat opzicht. Ik denk niet dat het gespeeld is, het is duidelijk dat hij om een of andere reden ineens uit hun leven is verdwenen zoals Tito ook duidelijk zegt. Maar 'verdwenen' kan natuurlijk op meerdere manieren worden uitgelegd.
Jermaine wil erg graag de prima ballerina zijn, dat is duidelijk, maar het is knap hoe ze met elkaar omgaan en samenwerken als broers.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
You are not allowed to view links. Register or Login


Re: Jack5ons op RTL4
January 24, 2010, 12:55:40 PM
ja , datviel me ook op zeg !! dat jermaine ook i love you more zegt tegen halima? :shock:   dat zegt alleen michael toch? en grappig vond ik ook dat 1 broer zijn glas drinken aanbied aan marlon geloof ik want die had dorst en hij wou niet drinken ,hij zei zoiets als : wie weet waar die lippen gisteren nog in hebben gezeten  :lol: en over dat hij 2 kinderen heeft zover hij weet en daarna zegt o nee das een andere broer die niet weet hoeveel kinderen hij nog heeft overal ...zoiets ,zou dat over jermaine gaan? marlon is de enige die nog met zijn 1ste vrouw getrouwd is ..hij is een schat van een man vind ik persoonlijk... :oops:
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

MJJ1982

Re: Jack5ons op RTL4
January 24, 2010, 01:50:29 PM
Quote from: "Loes"
Quote from: "MJJ1982"
* Op een gegeven moment zie je in beeld: 2 weken voor het jubileumconcert. Kan iemand me even inlichten hierover?

Jij hebt goed gekeken (ik nog niet) ....  :D

Dat jubileumconcert ging later weer niet door dacht ik  (waarom verbaast me dit nu niet ...  :mrgreen: )
Zoiets heb ik ergens op de site hier gelezen of ergens anders?



Het kan best dat het hier op de site staat, maar ik heb niet zoveel tijd om alles te lezen... Daarbij heb ik extra het JFD topic niet gevolgd, omdat ik 'neutraal' naar de serie wilde gaan kijken  ;)
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
\'Just because it\'s in print, doesn\'t mean it\'s the gospel\'

\'A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the Dance of Life\'
You\'re just another part of me... I love YOU more...

*

Kuki

Re: Jack5ons op RTL4
January 24, 2010, 01:53:17 PM
Quote from: "ni-co-le"
ja , datviel me ook op zeg !! dat jermaine ook i love you more zegt tegen halima? :shock:   dat zegt alleen michael toch? en grappig vond ik ook dat 1 broer zijn glas drinken aanbied aan marlon geloof ik want die had dorst en hij wou niet drinken ,hij zei zoiets als : wie weet waar die lippen gisteren nog in hebben gezeten  :lol: en over dat hij 2 kinderen heeft zover hij weet en daarna zegt o nee das een andere broer die niet weet hoeveel kinderen hij nog heeft overal ...zoiets ,zou dat over jermaine gaan? marlon is de enige die nog met zijn 1ste vrouw getrouwd is ..hij is een schat van een man vind ik persoonlijk... :oops:


Ja, Tito bood zijn glas aan. Marlon en Rebbie zijn de enige twee die nog steeds met dezelfde partner zijn getrouwd.

Ik lag helemaal in een deuk over die opmerking over: "die andere broer die geeneens weet hoeveel kinderen hij overal heeft"!!  Geweldig!
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Proud member of Michael\'s army of L.O.V.E.!

The Truth Isn\'t Waiting To Be Found. It\'s Waiting To Be BeLIEved.


*

MJJ1982

Re: Jack5ons op RTL4
January 24, 2010, 01:55:18 PM
Ik vind Marlon wel grappig met zijn opmerkingen, echt een grapjas.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
\'Just because it\'s in print, doesn\'t mean it\'s the gospel\'

\'A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the Dance of Life\'
You\'re just another part of me... I love YOU more...

Re: Jack5ons op RTL4
February 05, 2010, 01:53:41 AM
Hallo allemaal,

Ligt het nu aan mij of wordt de laatste aflevering niet uitgezonden op rtl ? Volgens de programmering is er vanavond in ieder geval geen Jacksons .... Of heb ik hem gemist, dat het op een andere dag is uitgezonden ?
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

 

Related Topics

  Subject / Started by Replies Last post
33 Replies
11800 Views
Last post December 08, 2009, 04:34:14 PM
by DontBelieveTheHype
129 Replies
25721 Views
Last post April 14, 2010, 02:06:42 AM
by GirlSaturday
24 Replies
4849 Views
Last post March 28, 2010, 11:39:06 AM
by MJmakesmespeechless
0 Replies
1124 Views
Last post February 14, 2010, 10:19:09 AM
by *Mo*
24 Replies
2555 Views
Last post March 09, 2010, 06:43:34 AM
by YoungNewMJFan

SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal