Michael's mealtime! =)

  • 66 Replies
  • 4374 Views

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Crescendo

  • *
  • Guest

Re: Michael's mealtime! =)

  • on: January 01, 2010, 10:55:45 PM
Quote from: "DancingTheDream"
what is granola?

Its a healthy breakfast food. It's like nuts, oats and honey. Its very crunchy and delicious.
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline virgo75

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 514

Re: Michael's mealtime! =)

  • on: January 02, 2010, 11:14:47 PM
Not sure if anyone else posted this, but here is the link to the list as posted at michaeljackson.com:

http://http://www.michaeljackson.com/us/node/423958

His possible breakfast kinda grosses me out. lol

 "KFC original chicken breasts, mashed potatoes,corn, biscuits, scrambled eggs with strawberry jelly, gravy and spray butter."  Is that supposed to be together???   :?    There needs to be a vomit smiley.   :lol:
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Crescendo

  • *
  • Guest

Re: Michael's mealtime! =)

  • on: January 02, 2010, 11:17:17 PM
Quote from: "virgo75"
Not sure if anyone else posted this, but here is the link to the list as posted at michaeljackson.com:

http://http://www.michaeljackson.com/us/node/423958

His possible breakfast kinda grosses me out. lol

 "KFC original chicken breasts, mashed potatoes,corn, biscuits, scrambled eggs with strawberry jelly, gravy and spray butter."  Is that supposed to be together???   :?    There needs to be a vomit smiley.   :lol:

thank you for the link. yeah i def need a vomit smiley for that one. :lol:
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline AnnieIsNotOK

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 979

Re: Michael's mealtime! =)

  • on: January 02, 2010, 11:23:46 PM
Quote from: "virgo75"
Not sure if anyone else posted this, but here is the link to the list as posted at michaeljackson.com:

http://http://www.michaeljackson.com/us/node/423958

His possible breakfast kinda grosses me out. lol

 "KFC original chicken breasts, mashed potatoes,corn, biscuits, scrambled eggs with strawberry jelly, gravy and spray butter."  Is that supposed to be together???   :?    There needs to be a vomit smiley.   :lol:

 :shock:I guess that beats any pregnancy cravings I had in the pass :lol:  :lol:
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »



Offline q0txciityl0ve

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 358

Re: Michael's mealtime! =)

  • on: January 02, 2010, 11:25:47 PM
Quote from: "virgo75"
Not sure if anyone else posted this, but here is the link to the list as posted at michaeljackson.com:

http://http://www.michaeljackson.com/us/node/423958

His possible breakfast kinda grosses me out. lol

 "KFC original chicken breasts, mashed potatoes,corn, biscuits, scrambled eggs with strawberry jelly, gravy and spray butter."  Is that supposed to be together???   :?    There needs to be a vomit smiley.   :lol:

he had that for breakfast, lunch, & dinner.  :shock:

welp, when he comes back, we shall host a KFC party.
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Crescendo

  • *
  • Guest

Re: Michael's mealtime! =)

  • on: January 03, 2010, 12:04:42 AM
You know we're all gonna try that combo now :lol:

Mj has me chewing big red gum. So i may start ordering my eggs with strawberry jelly tho i prefer grape. :D
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline EarthAngel90

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 71
    • http://www.Twitter.com/MadameRose90.

Re: Michael's mealtime! =)

  • on: January 15, 2010, 02:56:30 AM
Wow ... how does he stay so skinny ?! .... & I love Big Red Gum ... been addicted to chewing that gum since I was 6 years old!
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »
*Sweet Sweet Earth Angel A.K.A. Michael* -
Please Comeback ..... We Love You!



*MadameTexas@gmail.com - email me Michael!*
http://www.Twitter.com/MadameRose90 - check me out !

Offline PinkTopaz

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 1013

Re: Michael's mealtime! =)

  • on: January 15, 2010, 03:28:22 AM
Well, I'd sure like to eat with him, that all sounds good- except that I'd have to have chocolate at some point, I neeeeeed it.. But I love sundaes, too- a lot!
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline llebreknit

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 116

Re: Michael's mealtime! =)

  • on: January 15, 2010, 04:15:10 AM
oh why cant I open the link?  :(
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline AgentBJ

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 587

Re: Michael's mealtime! =)

  • on: January 15, 2010, 06:49:12 AM
Quote from: "EarthAngel90"
Wow ... how does he stay so skinny ?! .... & I love Big Red Gum ... been addicted to chewing that gum since I was 6 years old!

Because he is a dancer and dancer are often thin because while dancing they lost many calories.
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline THE JACKSONOLOGIST

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 1304

Re: Michael's mealtime! =)

  • on: January 15, 2010, 11:18:27 AM
Ewww!! That breakfast is kinda knarley!! LOL!!!!  

Personally I love fried chicken but NOT kfc....thats the worst fried chicken EVERRRRR
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline L.O.V.Eispower

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 97

Re: Michael's mealtime! =)

  • on: January 25, 2010, 04:57:36 AM
i cant see it!! it says access denied :( but i think mj definitely didnt eat KFC cos isnt he vegetarian since lyk the thriller era??  :?  :?

but if he did yay cos i work theree 8-) :D :lol: imagine mj coming 2 da kfc i work in and buying something..i wud totally faint  :lol:
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »
[size=200]When words fail, music speaks..[/size]



[size=150]Music is my life...michael you are my music and therefore my life =) [/size]


[size=150]Believe in L.O.V.E and magic[/size]

Crescendo

  • *
  • Guest

Re: Michael's mealtime! =)

  • on: January 25, 2010, 04:30:58 PM
Quote from: "L.O.V.Eispower"
i cant see it!! it says access denied :( but i think mj definitely didnt eat KFC cos isnt he vegetarian since lyk the thriller era??  :?  :?

but if he did yay cos i work theree 8-) :D :lol: imagine mj coming 2 da kfc i work in and buying something..i wud totally faint  :lol:


lol that would be wonderful. be sure to tell us if you ever see 2 big tough looking guys in black suits and a handsome man with a surgical mask on, walk into the KFC you work in. :shock:  :D

I believe Michael was a vegetarian but he would eat KFC. I think kai chase said he would eat "comfort food" like KFC on the weekends.
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline L.O.V.Eispower

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 97

Re: Michael's mealtime! =)

  • on: January 25, 2010, 10:47:44 PM
Quote from: "Crescendo"
Quote from: "L.O.V.Eispower"
i cant see it!! it says access denied :( but i think mj definitely didnt eat KFC cos isnt he vegetarian since lyk the thriller era??  :?  :?

but if he did yay cos i work theree 8-) :D :lol: imagine mj coming 2 da kfc i work in and buying something..i wud totally faint  :lol:


lol that would be wonderful. be sure to tell us if you ever see 2 big tough looking guys in black suits and a handsome man with a surgical mask on, walk into the KFC you work in. :shock:  :D

I believe Michael was a vegetarian but he would eat KFC. I think kai chase said he would eat "comfort food" like KFC on the weekends.

LOL XD hehe i will definitely tell u guys if that happens but i live in australia so its veryyy unlikely :lol: and i dnt understand if hes a vegetarian how can he eat chicken at all...u cant rly just eat kfc on weekends if u are a veg u cant eat meat at all IMO ... and i thought he was a strict vegetarian..and i dnt know if u can believe kai chase..i think i mean wasnt her story very different 2 wat the others said and stuff? i dunno..everybody says something different abt the circumstances of the 'death'  :?
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »
[size=200]When words fail, music speaks..[/size]



[size=150]Music is my life...michael you are my music and therefore my life =) [/size]


[size=150]Believe in L.O.V.E and magic[/size]

Offline Sabrina

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 342

Re: Michael's mealtime! =)

  • on: February 02, 2010, 05:01:09 PM
KFC at breakfast, lunch and dinner ? WOW ! I usely drink milk but I know that Americans eats a lot at breakfast
Alcohol in Diet Coke ? I do it every time ! When everybody thinks i'm drinking coke it's vodka that I usely drink and nobody notice it !

I usely drink the coke and I keep the bottle and then I put vodka in the bottle :)


NO CHOCOLATE ?????????????????? !!!!! Okay, MJ you are my soulmate i eat chocolate just once in a year !

Would you please marry me ?
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

Offline liberiangirl96

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 120

Re: Michael's mealtime! =)

  • on: February 09, 2010, 06:43:29 PM
and peple call him anerixic sorry if i spelled it wrong(skinny) :lol:  :lol:  :roll:
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »
[size=200]MJ ON MY MIND <3 <3 <3 <3 <3I love him so much that im .........that im .......just simply speechless <3 <3[/size]

Offline AgentBJ

  • *
  • Hoaxer
  • Posts: 587

Re: Michael's mealtime! =)

  • on: February 10, 2010, 11:36:00 AM
No chocolate?
I've seen pictures of Michael while eating chocolate. :D
« Last Edit: December 31, 1969, 07:00:00 PM by Guest »

 

SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal