0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

*

Kuki

Re: Hallo!!!!
January 19, 2010, 08:25:01 AM
Ja, Tito is gewoon heel aardig (maar zoals al eerder opgemerkt, als hij idd zou zijn overleden, zijn het allemaal lijkenpikkers.....).
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Proud member of Michael\'s army of L.O.V.E.!

The Truth Isn\'t Waiting To Be Found. It\'s Waiting To Be BeLIEved.


Re: Hallo!!!!
January 25, 2010, 06:29:13 AM
Ik had geschreven dat ik er nog op terug zou komen hoe het is om nog maar recent een MJ-fan te zijn. Het is echt niet makkelijk om hier voor uit te komen met de wetenschap dat er al het nodige opgemerkt is in verschillende andere threads op dit forum.

Vanaf het moment dat ik geinteresseerd begon te worden in Michael, vroeg ik mijzelf af wat ik mij herinnerde van Michael. Ik herinnerde mij dat toen ik 9 was dat de moeder van een vriendin van mij zei 'let op hoe mooi Michael Ben zingt', Ik weet nog dat ik jaloers was op het meisje dat in Thriller meespeelde, filmpje van can you feel it. Daarna de negatieve dingen zoals de operaties, de rechtzaak ,financiele problemen en de laatste concerten. Maar veel verder als dit op te noemen kwam ik eigenlijk niet. Over de laatste concerten had ik wel gelezen. Toen Michael overleden was en het in de kranten stond zat ik in de metro, het viel op dat iedereen zat te lezen en te roezemoezen. Het verbaasde mij toen niet dat Michael overleden was. Hij was financieel geruineerd, zijn carriere/imago verwoest en daar bovenop dat hij erin geluisd was met 50 optredens. Een paar dagen erna ben ik op vakantie gegaan en heb daardoor de tributes, memorial enz. niet gezien. Toen kwam de aankondiging van TII. Ik voelde mij eigenlijk niet oprecht om daar kaartjes voor te kopen. Maar uiteindelijk heb ik dat  wel gedaan. Ik heb de film waarschijnlijk op een andere manier bekeken als iemand die wel al heel lang fan is en al op zoek was naar de mogelijke clues mbt de hoax. Maar wat vond ik die film mooi, met name Earth song. De zachtheid van zijn karakter, hoe hij met de dansers en de zangers omging. Maar ook van hoe kan dat, dat iemand die voor mijn gevoel met zoveel toewijding, en energie een show voorbereid van de een op de andere dag dood is? Ik stond met gemengde gevoelens en een hoop vraagtekens buiten.

Toen pas ben ik gaan zoeken naar antwoorden. Eerst de liedjes bekeken met de songteksten ernaast. Nou dat waren al geen lovesongs. Maar waar ze nou over gingen? Dat pas begon betekenis te krijgen nadat ik zijn interviews ernaast legde en oa door de you tube posts, al konden die flink tegenstrijdig zijn. Ze weten je diep te raken. De misstanden in de wereld, hoe hij zelf vernederd was en er zich tegen verzette. zijn moeilijke jeugd en hoe hij daar mee omgaat. Ik heb pas nog de speeches van hem gelezen op dit forum .

Ik heb Madonna's speech gehoord hoe zei vertelde hoe zij en velen hun kop in het zand staken toen hij juist zoveel steun nodig had. En de mensen die van over de hele wereld naar de rechtzaal kwamen om te laten zien hoe zij geloofden in zijn onschuld. Had ik toch maar aandacht besteed aan de roddelpers. In plaats van het naast mij neer te leggen als totaal verdraaide of verzonnen roddels die elke celeb met regelmaat ondergaat.

Maar goed wat doe je er nu mee?  Iedereen weet heus wel dat er veel mis is in de wereld. Ondanks de beschaving, kennis, technologie enz. ontstaad er steeds vaker oorlog, hebben we nu in de hele wereld te maken met terreurdreiging. Kernenergie komt ook met regelmaat terug op de agenda. De dieren worden vermoord omdat we ze niet willen intenten vanwege de export naar het buitenland. Alleen de export al. Dit is niet eens het topje van de ijsberg. ik ben dan ook heel benieuwd of Michael inderdaad zijn dood voorbereid heeft en dan ook nog met de intentie om te proberen een begin te maken met de wereld te verbeteren. Hier gaat het mij om. Het groepje leden van dit forum is niet zo heel groot.Iets van 2000, het aantal bezoekers +/- 7000. Op andere fora zullen er ook nog wel wat rondlopen. Fans die zeggen geen fan meer te willen zijn als hij zijn dood gehoaxt heeft. Ik ben benieuwd hoeveel mensen er zullen opstaan.
Wat zegt het woord "fan" nou eigenlijk. De kant van hem die voor bewustwording staat, die vind ik belangrijk. Maar dan ben je gelijkgezind. De andere kant van hem mag er ook wezen. Tja dus toch ook wel fan.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Kuki

Re: Hallo!!!!
January 25, 2010, 08:13:25 AM
Dank voor je openhartige en eerlijke bericht! Vind het mooi om te lezen hoe je tot zover gekomen bent....
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Proud member of Michael\'s army of L.O.V.E.!

The Truth Isn\'t Waiting To Be Found. It\'s Waiting To Be BeLIEved.


*

Loes

Re: Hallo!!!!
January 25, 2010, 08:43:50 AM
Prachtig verhaal Blue Moon!
Het is nooit te laat om fan te worden van Michael, jij bent gewoon wat laat "wakker geworden", niets meer en niets minder ....  ;)

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

MJJ1982Topic starter

Re: Hallo!!!!
January 25, 2010, 01:17:21 PM
Beter laat dan nooit Blue moon  ;) .

Maar hypocrietelingen (zoals Kwalbert) tellen voor mij niet mee, die zijn gewoon geen fan imo.
Net als de mensen die nu meedoen aan de 'hyve' MJ, en over een tijd weer een ander idool hebben.
En ik wil ook wel eens zien wat sommige fans gaan doen als hij echt zijn dood in scene heeft gezet.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
\'Just because it\'s in print, doesn\'t mean it\'s the gospel\'

\'A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the Dance of Life\'
You\'re just another part of me... I love YOU more...

*

Kuki

Re: Hallo!!!!
January 25, 2010, 03:05:04 PM
Nou idd, dat wil ik ook wel eens zien! Ik zou alleen maar staan te juichen, wanneer hij terugkomt en bekend maakt dat het een hoax is! Dat zou toch niets veranderen aan het feit of ik wel of niet fan van iemand ben???  :evil:
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Proud member of Michael\'s army of L.O.V.E.!

The Truth Isn\'t Waiting To Be Found. It\'s Waiting To Be BeLIEved.


Re: Hallo!!!!
January 25, 2010, 04:30:07 PM
Dank jullie wel allemaal voor jullie reactie. Wat jullie zeggen betekend echt wel wat voor me.     Ik heb die video van albert gezien met al die verschillende fragmenten waarin hij zeer zelfingenomen Michael de grond in zit te boren. Het is ongelooflijk hoe hij met een goed in de plooi getrokken gezicht zit te vertellen tijdens de my name is Michael show dat er tussen deze dansers de ware Michael zit en dat hij het zo fantastisch vindt dat bij de meesten van hen het ware Michael gevoel aanwezig is.   Ik ga ook juichen als eindelijk uitkomt dat zijn dood een hoax blijkt te zijn.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Kuki

Re: Hallo!!!!
January 25, 2010, 11:58:40 PM
En Kwalbert en zijn show.....daar kijk ik niet naar. Ik word onpasselijk als ik zijn geslijm hoor over hoe iemand Michael nadoet en dat hij zo goed lijkt (of juist niet). Alsof Kwalbert, die Michael continue heeft lopen afzeiken, daar nu opeens verstand van heeft....
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Proud member of Michael\'s army of L.O.V.E.!

The Truth Isn\'t Waiting To Be Found. It\'s Waiting To Be BeLIEved.


Re: Hallo!!!!
January 26, 2010, 04:03:57 AM
Ik heb mij voorgenomen om deze keer alles te gaan bekijken. Incl. kwalbert. De vent is van plan om flink munt te slaan uit deze show. Hij organiseert ook nog  2 extra shows in Heinenken music hall (naast de Arena) waar je nu tickets voor kan reserveren. Ik zou het hem zo gunnen dat hij een "personal message" krijgt van Michael: Youhouu I'm back!!! en dat hij daarmee zijn goudmijntje in rook ziet opgaan. Ik denk alleen dat het dan zijn enige levensdoel wordt om flink wraak te nemen op Mike.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Kuki

Re: Hallo!!!!
January 26, 2010, 05:06:52 AM
Dat zal hij dan idd gaan doen, denk ik zo.....  :evil:
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Proud member of Michael\'s army of L.O.V.E.!

The Truth Isn\'t Waiting To Be Found. It\'s Waiting To Be BeLIEved.


*

MJJ1982Topic starter

Re: Hallo!!!!
January 26, 2010, 01:15:08 PM
Kwalbert heeft er geen verstand van. Aan de manier waarop hij reageert op deelnemers merk je dat hij zich niet in Michael 'de artiest' heeft verdiept... Hij weet echt helemaal niks zinnigs te zeggen, hij maakt geen vergelijkingen, niks.
Ik heb het 1 keer gezien, maar kijk het niet meer.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
\'Just because it\'s in print, doesn\'t mean it\'s the gospel\'

\'A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the Dance of Life\'
You\'re just another part of me... I love YOU more...

*

Kuki

Re: Hallo!!!!
January 26, 2010, 02:00:11 PM
Ik ook niet!
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Proud member of Michael\'s army of L.O.V.E.!

The Truth Isn\'t Waiting To Be Found. It\'s Waiting To Be BeLIEved.


Re: Hallo!!!!
January 27, 2010, 01:07:28 PM
eens,
ik vind opzich best serieuse programma...
is wat anders dan x-factor,idols en die andere troep.

Quote from: "MJJ1982"
Kwalbert heeft er geen verstand van. Aan de manier waarop hij reageert op deelnemers merk je dat hij zich niet in Michael 'de artiest' heeft verdiept... Hij weet echt helemaal niks zinnigs te zeggen, hij maakt geen vergelijkingen, niks.
Ik heb het 1 keer gezien, maar kijk het niet meer.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Re: Hallo!!!!
January 27, 2010, 02:08:06 PM
hoi, nee ik kijk ook niet naar de shows die over de nieuwe michael gaan ,ik vind het belachelijk omdat er helemaal geen nieuwe michael kan worden gevonden in mijn ogen .er is maar 1 michael en daarmee uit!! en die kwalbert is een geldwolf en hypocriet.de show op sbs is hetzelfde idee ,alles voor kijkcijfers en geld  :evil: bovendien vind ik het moeilijk om te zien hoe mensen hem nadoen en geloven dat ie er niet meer is ... :(misschien ben ik te sentimenteel ? ik kijk wel naar de jackson5 dynastie om clues te vinden ...
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

 

SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal