0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

*

LoesTopic starter

Voorspelling voor 2012
December 30, 2011, 07:41:12 PM
Ik zat net de voorspellingen voor 2012 te lezen van de bekende nederlandse paragnost Jan C. van der Heide en ineens zie ik onder de voorspellingen buitenland staan:

Michael Jackson spreekt zijn arts vrij.    :shock:

Ik lees ieder jaar zijn voorspellingen, gewoon voor de lol, maar deze man heeft toch ook vaak dingen juist voorspeld (onder andere de Bijlmerramp in het verleden).
Hij lijkt mij totaal niet het type Michael Jackson-fan die zich heeft verdiept in de omstandigheden rondom zijn dood (maar zeker weten doe je dat natuurlijk niet).

You are not allowed to view links. Register or Login

PRETTIGE JAARWISSELING ALLEMAAL!!!


friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Do

Re: Voorspelling voor 2012
December 31, 2011, 06:56:31 AM
Wooooooooooooooow!!!
Ik lees nooit zulke voorspellingen maar dit is toch wel heel typisch! En oooooh, wat zitten we er met z'n allen al lang op te wachten dat die voorspelling uit mag komen hè!!!
Leuk om weer eens wat van je te lezen, ik tref je niet vaak meer hier (of we lopen elkaar steeds mis dat kan ook!)
Voor jou ook een fijne jaarwisseling en dat in 2012 onze grootste wens maar uit mag komen!
 bearhug bearhug
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

"Three passions, simple but overwhelmingly strong, have governed my life: the longing for love, the search for knowledge, and unbearable pity for the suffering of mankind."
Bertrand Russel

*

patman

Re: Voorspelling voor 2012
December 31, 2011, 07:32:09 AM
Wow, dat zou geweldig zijn ! :D
Kan niet wachten op die dag...

gelukkig 2012 !
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

LoesTopic starter

Re: Voorspelling voor 2012
January 01, 2012, 01:44:13 PM
Ik volg alles nog steeds hoor Do, maar post niet veel. Nu had ik wel weer iets te melden en kon dat niet allemaal in het engels doen vanwege de nederlandstalige link.
Leuk weer even in het hollandse hoekje hier!
Ik vond het ook heel opmerkelijk dat die man dit zei over Michael. Een dode kan niet iemand vrijspreken, dus moet hij toch iets hebben binnengekregen dat Michael nog leeft. Heel opvallend inderdaad en laten we hopen dat zijn voorspelling uitkomt!

Even off-topic (privé).
Ik heb op 3 november een moeilijke en riskante oogoperatie ondergaan in het AMC.
Mijn netvlies was losgekomen en ik kon van het ene op het andere moment steeds minder zien met mijn linkeroog. Spoedoperatie ondergaan (brrr) die gelukkig goed gelukt lijkt te zijn, maar ik sta voorlopig nog onder controle. Dinsdag weer naar AMC.
Een mens kan zo totaal onverwachts iets engs meemaken.

Ik wens jullie een gezond en gelukkig 2012 en wie weet zien we Michael dit jaar wel echt terug ook ... ;-)
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Do

Re: Voorspelling voor 2012
January 01, 2012, 03:55:14 PM
Heeee Loes, ik probeer hier ook zoveel mogelijk bij te houden maar ben ook niet zo'n poster. Vaak hebben anderen mijn gedachten al prima verwoord en ik ga niet posten om het posten (snap je?). Goh, ik ben echt onder de indruk van die voorspelling! Ik zou die paragnost wel willen mailen wat hij precies heeft 'gezien' want het lijkt mij geen 'hoaxer' (lol) en om dan met zo'n voorspelling te komen.......! Oh, ik kan niet wachten op de dag dat die voorspelling uitkomt!! Joehoeoeooeeoeoeoe!!!

Jeetje, wat akelig wat je hebt meegemaakt met je oog. Toevallig heb ik vorig jaar zoiets met mijn moeder meegemaakt, die heeft een ooginfarct gehad. Ze heeft veel behandelingen moeten ondergaan die helaas niet tot het gewenste resultaat hebben geleid. Ik ben dan ook al heel blij voor je dat jouw operatie goed is geslaagd. Maar het blijft natuurlijk angstig en spannend de komende tijd of het allemaal goed blijft gaan. Ik ga heel hard voor je duimen!!! Ik hoop dat je niet te veel pijn hebt (gehad). En zie je inmiddels weer beter of heeft het nog langer nodig om te genezen? Succes a.s. dinsdag bij de controle!
En voor jou natuurlijk ook een geweldig en gezond 2012 gewenst! Hopelijk wordt dit HET JAAR!!!
Last Edit: January 01, 2012, 03:56:54 PM by Do
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

"Three passions, simple but overwhelmingly strong, have governed my life: the longing for love, the search for knowledge, and unbearable pity for the suffering of mankind."
Bertrand Russel

*

LoesTopic starter

Re: Voorspelling voor 2012
January 01, 2012, 05:30:08 PM
Hoi Do,
Bedankt voor je mooie reactie.
Jeetje jouw moeder heeft ook zoiets naars meegemaakt met haar oog dus.
Daar had ik nog nooit van gehoord een ooginfarct, pfff. Ik had aan beide ogen al een staaroperatie gehad, de 1e in 2000 en de 2e in 2007. Ik ben nu 57, dus ik was behoorlijk jong voor zoiets. Nu blijkt dat je dan meer risico hebt op een netvliesloslating. De kans is 1 op 10.000 en ik was de klos dus. Gelukkig kan ik 100% in de verte zien door mijn andere oog, maar het geopereerde oog is wel minder scherp geworden en was mijn leesoog. In de loop der tijd kan het zicht wel weer iets beter worden. Ik kan me gelukkig inmiddels er weer goed mee redden, dus als het zo blijft ben ik al gelukkig. Kans dat het weer gebeurt is 10-15%. Ik denk nu alleen nog maar positief dat ik daar niet bij zal gaan horen. Pijn heb ik niet gehad gelukkig wel enorm de zenuwen.

Dan over die paragnost. Ik zat er ook over te denken om hem te mailen en te vragen wat hij precies aanvoelt over Michael. Hij moet voelen dat hij nog leeft, maar misschien voelt hij ook wel of en wanneer hij terug zal komen, haha.
Verder heb ik hetzelfde als jij. Als ik iets nieuws denk te hebben gevonden dan is een ander me hier meestal al voor geweest. Dit forum heeft zoveel leden en die houden alles goed bij. Verder ben ik ook niet zo'n held om lange stukken in het engels neer te zetten omdat ik dan onzeker word over mijn engels. Ik lees wel zoveel mogelijk. Alleen de weken na mijn operatie niet veel, omdat het toen te vermoeiend voor mijn ogen was. Nu gaat dat wel weer lekker ... ;-)

edit
Ik heb de paragnost inmiddels een mail gestuurd of hij zijn voorspelling over Michael misschien nog kan toelichten!! Zodra ik antwoord van hem krijg zal ik het hier melden.

Het is nu maandagavond en ik kreeg net al antwoord op mijn mail van hem.
------------------------
Beste Loes,
Naar mijn 'beeld/gevoel' komt er iets boven water i.v.m. Michael Jackon waardoor zijn arts zal worden vrij gepleit.
Hartelijke groeten,
Jan C. van der Heide
 
P.S. Er zijn mogelijk mensen die denken dat Michael niet is overleden, hoe droevig, volgens mij is dat helaas wel het geval.
Wat een geweldige artiest/musicus, zanger, danser was het.

--------------
Helaas niet het antwoord waarop we hadden gehoopt.
Maar wij "zien" waarschijnlijk toch meer dan deze paragnost .... ;-)
Last Edit: January 02, 2012, 02:50:12 PM by Loes
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Do

Re: Voorspelling voor 2012
January 02, 2012, 03:03:47 PM
Hoi Loes,
Bedankt voor je snelle update! Ik wilde je al eerder terugmailen maar m'n zoon hield de laptop bezet (zo gaat dat in 2012 hahaha) dus daarom nu pas mijn reactie.
Potverdrie, ik denk dat Jan toch eens opnieuw 'zijn bol' moet raadplegen want dit is inderdaad niet de reactie waar wij op zo hoopten!! Gelukkig is hij wel positief over Michael als mens/artiest, dat doet me in ieder geval goed. Misschien moeten we hem eens naar dit forum verwijzen, mogelijk kan hij zijn beeld/gevoel dan beter plaatsen!

Ik snap wat je bedoelt over die onzekerheid over het schrijven van stukken in het engels. Wat ik voel/bedoel krijg ik nooit precies goed verwoord en al helemaal niet in het engels!! Dus bij mij blijft het vaak ook bij lezen en alleen als ik het gevoel heb dat ik echt wat te melden heb post ik mijn reactie. Wat ik jou wil vragen, wat heb jij voor gevoel bij 'Front' en 'TS'?
Ik heb er zo'n dubbel gevoel bij, soms heb ik het gevoel dat we serieus in de maling worden genomen (al hoop ik natuurlijk dat ik er VET naast zit).

Fijn om te horen dat het alweer een stuk beter met je oog gaat. Jee, twee staar-operaties op jouw leeftijd (en de eerste dan al in 2001) dat is inderdaad erg jong. Wat een pech heb je dan gehad dat je die netvliesloslating hebt gekregen als de kans maar zo klein is. Morgen moet je op controle hè? Nogmaals heel veel succes ik hoop dat het er allemaal goed uit ziet. Laat je nog weten of je een goeie uitslag hebt gekregen? xxDo
Last Edit: January 02, 2012, 03:10:36 PM by Do
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

"Three passions, simple but overwhelmingly strong, have governed my life: the longing for love, the search for knowledge, and unbearable pity for the suffering of mankind."
Bertrand Russel

Re: Voorspelling voor 2012
January 02, 2012, 03:43:32 PM
Eerst maar eens voor iedereen een super 2012!
Wat betreft die paragnost, beetje raar dat hij dan in zn voorspelling zet : Michael Jackson spreekt zijn arts vrij???
Dat is knap voor een dooie..... lolol/
Alhoewel...je weet nooit wat je vanuit een graf allemaal kan doen....de wonderen zijn de wereld nog niet uit en zeker niet in 2012.
 
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

LoesTopic starter

Re: Voorspelling voor 2012
January 03, 2012, 09:33:39 AM
Een dooie kan zeker niet iemand vrijspreken ....  lolol/
Daarom was ik er ook bijna zeker van dat hij ook ""zag" dat Michael nog leefde.
Ik denk dat hij wel iets heeft binnengekregen van Murray die vrijkomt, maar de reden waarom (dat Michael nog leeft) er niet bij binnengekregen heeft ...  :lol:
In ieder geval sprak hij vol respekt over Michael, dat deed mij ook goed.

Mijn oogcontrole was gelukkig goed Do, het netvlies zit mooi vast en ik hoef nu over 4 maanden pas weer voor controle. Ik ben dus weer opgelucht en kan het nu even van me afzetten.

Wat ik van TS vind? Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat ik ervan denken moet. Het is iemand die prachtige lappen tekst schrijft, maar voor mij te lang en dan geloof ik het wel. Ik heb ook nog andere dingen die ik doe achter de pc en zijn of haar stukken vreten echt zoveel tijd.
Van Front heb ik nog nooit gehoord ...  :? Post die soms in de topics van TS?

Do, ik zal jou mijn e-mailadres via een persoonlijk bericht geven. Ik heb wat vragen voor je die ook off topic zijn (over je moeder haar oog) en die ik hier liever niet wil stellen.
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

 

SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal