0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

*Mo*

  • Guest
Re: ''controversy''
December 08, 2010, 06:02:33 PM
Quote from: "frogh777"
Quote from: "~Souza~"
Komt er weer een vraag naar boven: Warrom zou TMZ zoveel tijd steken om een BS autopsy rapport in elkaar te zetten?

want daarmee laten ze ±7000 mensen geloven dat MJ leeft, en dat is allemaal goed voor de verkoop van zijn nieuwe album ''Michael''..
dat klinkt dus echt niet logisch moet ik zeggen, dus eigenlijk is je vraag niet zo heel erg gek Souza..

Het gaat niet om die 7000 mensen die geloven dat hij nog leeft.  TMZ had weer een primeur en trok daarmee (mede door alle tabloids die naar TMZ linkten voor het betreffende document) weer miljoenen mensen naar z'n website.  Een miljoenenpubliek op je website betekent onder andere dat je weer meer voor advertenties op je website kunt rekenen.  Hoe meer bezoekers een website trekt, hoe hoger de tarieven voor advertenties.  Money rules the world.

Hoe je het ook wendt of keert - TMZ BLIJFT bezoekers trekken doordat ze met de regelmaat van de klok nog steeds artikelen over Michael Jackson publiceren, het ene nog meer bizar dan het andere, en het overgrote merendeel van die bezoekers bestaat niet uit believers.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

~Souza~

Re: ''controversy''
December 08, 2010, 06:07:04 PM
Ja en dan weer een vraag he: waarom zou de familie dat toestaan? Die halen de BS binnen no time uit dat document en die zouden dit toestaan? Lijkt me weer allemaal niet zo logisch.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

~Souza~

Re: ''controversy''
December 08, 2010, 06:13:20 PM
Oh en btw frogh777, ik ben het eens met je post, ik denk daar hetzelfde over. Maar ik heb het idee dat het de mensen toch niet interesseert, want zoveel mensen hebben het er niet over, zeker niet nu met dat Wikileaks verhaal.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Re: ''controversy''
December 08, 2010, 06:16:00 PM
Quote from: "*Mo*"
Quote from: "frogh777"
Quote from: "~Souza~"
Komt er weer een vraag naar boven: Warrom zou TMZ zoveel tijd steken om een BS autopsy rapport in elkaar te zetten?

want daarmee laten ze ±7000 mensen geloven dat MJ leeft, en dat is allemaal goed voor de verkoop van zijn nieuwe album ''Michael''..
dat klinkt dus echt niet logisch moet ik zeggen, dus eigenlijk is je vraag niet zo heel erg gek Souza..

Het gaat niet om die 7000 mensen die geloven dat hij nog leeft.  TMZ had weer een primeur en trok daarmee (mede door alle tabloids die naar TMZ linkten voor het betreffende document) weer miljoenen mensen naar z'n website.  Een miljoenenpubliek op je website betekent onder andere dat je weer meer voor advertenties op je website kunt rekenen.  Hoe meer bezoekers een website trekt, hoe hoger de tarieven voor advertenties.  Money rules the world.

Hoe je het ook wendt of keert - TMZ BLIJFT bezoekers trekken doordat ze met de regelmaat van de klok nog steeds artikelen over Michael Jackson publiceren, het ene nog meer bizar dan het andere, en het overgrote merendeel van die bezoekers bestaat niet uit believers.

we kunnen heel lang hierover een discussie voeren, ik bedoel we zijn nu een aantal maanden bezig. We hebben tijden gehad dat het wat beter ging, en daarmee bedoel ik dan ook onder ons. maar MO en Souza, hoelang zijn WE nog van plan om dit te doen? Ik bedoel ik weet zeker dat jullie meer weten dan ik. Maar ik, en heel veel anderen, zullen ooit genoeg van krijgen. van al die theories en al die ander BS. ik heb vooralsnog veel geleerd van dit allemaal. OF TMZ zelf een rapport heeft geschreven of niet, boeit me echter niet. ik heb veel kunnen leren van MJ, alleen al omdat hij zogenaamd ''dood'' is. stel je voor dat hij ooit terug zal komen...maar ik weet zeker, als dit zo door gaat, al die ''clues'' en ''theorien'', en al die tweets en videos en interviews, ooit zullen mensen echt genoeg van krijgen, en zal dit forum geen lang leven meer leiden. dat is toch zo? dit ''hoax'' moet niet te lang gaan duren, anders verliest MJ echt belangstelling van zijn beLIEvers. kijk hoe erg dit allemaal jullie leven heeft verandert. ik bedoel, zijn jullie echt van plan om dit nog 1 jaar vol te houden?
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

~Souza~

Re: ''controversy''
December 08, 2010, 06:19:53 PM
frogh, ik weet niets meer dan jij en Mo ook niet, geloof me. En je hebt gelijk, als dit te lang gaat duren raken mensen hun interesse in de hoax kwijt, ik ook hoor. Dan neem ik mee wat ik geleerd heb en laat ik dit circus achter me.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Re: ''controversy''
December 08, 2010, 06:25:16 PM
Quote from: "~Souza~"
frogh, ik weet niets meer dan jij en Mo ook niet, geloof me. En je hebt gelijk, als dit te lang gaat duren raken mensen hun interesse in de hoax kwijt, ik ook hoor. Dan neem ik mee wat ik geleerd heb en laat ik dit circus achter me.

precies hoe ik ook erover denk. het beste zal ook zijn als jullie dit forum tijdje stil leggen, ook al is het voor 1 week. kunnen jullie zelf rust nemen, en de rest natuurlijk ook. sommige mensen hebben het echt nodig. voor mij maakt het echter niet zo veel uit. ben niet echt een fan ofzo, maar een frisse start zal veel goeds betekenen. en ik geloof je Souza, dat je niet meer weeet dan ons...sorry dat ik dat zei
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

~Souza~

Re: ''controversy''
December 08, 2010, 06:30:19 PM
Quote from: "frogh777"
Quote from: "~Souza~"
frogh, ik weet niets meer dan jij en Mo ook niet, geloof me. En je hebt gelijk, als dit te lang gaat duren raken mensen hun interesse in de hoax kwijt, ik ook hoor. Dan neem ik mee wat ik geleerd heb en laat ik dit circus achter me.

precies hoe ik ook erover denk. het beste zal ook zijn als jullie dit forum tijdje stil leggen, ook al is het voor 1 week. kunnen jullie zelf rust nemen, en de rest natuurlijk ook. sommige mensen hebben het echt nodig. voor mij maakt het echter niet zo veel uit. ben niet echt een fan ofzo, maar een frisse start zal veel goeds betekenen. en ik geloof je Souza, dat je niet meer weeet dan ons...sorry dat ik dat zei

Ik neem rust genoeg hoor, wees maar niet bang ;) En ik ben ook geen fan, al heeft dat inmiddels niets meer te maken met de hoax.

Ik heb geen break nodig, mijn hoofd is helemaal helder. Ik werk op het moment 60 uur per week en heb daarnaast andere dingen die ik moet doen en spendeer daarom maar een paar uurtjes in de week hier. Die wil ik vanaf nu ook graag weer nuttig gaan besteden.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Re: ''controversy''
December 08, 2010, 06:50:08 PM
Quote from: "~Souza~"
Quote from: "frogh777"
Quote from: "~Souza~"
frogh, ik weet niets meer dan jij en Mo ook niet, geloof me. En je hebt gelijk, als dit te lang gaat duren raken mensen hun interesse in de hoax kwijt, ik ook hoor. Dan neem ik mee wat ik geleerd heb en laat ik dit circus achter me.

precies hoe ik ook erover denk. het beste zal ook zijn als jullie dit forum tijdje stil leggen, ook al is het voor 1 week. kunnen jullie zelf rust nemen, en de rest natuurlijk ook. sommige mensen hebben het echt nodig. voor mij maakt het echter niet zo veel uit. ben niet echt een fan ofzo, maar een frisse start zal veel goeds betekenen. en ik geloof je Souza, dat je niet meer weeet dan ons...sorry dat ik dat zei

Ik neem rust genoeg hoor, wees maar niet bang ;) En ik ben ook geen fan, al heeft dat inmiddels niets meer te maken met de hoax.

Ik heb geen break nodig, mijn hoofd is helemaal helder. Ik werk op het moment 60 uur per week en heb daarnaast andere dingen die ik moet doen en spendeer daarom maar een paar uurtjes in de week hier. Die wil ik vanaf nu ook graag weer nuttig gaan besteden.

dat is goed om te horen..
wil je wat leuks horen? ik heb laatst een bollywood film gezien. met een vriendin. ik kijk eigenlijk nooit bollywood films, maar ze vertelde me dat ik geen spijt zal hebben. de film draaide in Pathe arena in amstedam. ging om de volgende filmpie:

[youtube:3lrpdb9o]http://www.youtube.com/watch?v=k9QiS6nw1DM[/youtube:3lrpdb9o]

het was een prachtige film, als je ooit de tijd hebt om het te downloaden of dergelijke, moet je het zeker doen. De film draait volgens mij nog steedss in de bios. De film begon met het liedje ''smile''. (toevallig MJ's favoriete film). de film volgt het verhaal van een man dat door een ongeluk in een rolstoel is belandt. Hij kan niets bewegen behalve zijn hoofd. Zo leeft hij al ongeveer 8 jaar. hij is een rijke man, en woont in een mooi, groot huis. Zijn verzorger heette toevallig Souza. maar dat is niet alles, de man was een ''magician'' en er werd tijdens een show van hem een aanslag gepleegd door een jaloerse collega van hem. aanslag leek op een ongeluk, hierdoor raakte hij gewond aan zijn ruggenwervel. de film laat zien hoe je van het leven moet geniet, en dat ''love'' de antwoord is van al je problemen in het leven. Altijd lachen en tevreden zijn met wat je hebt. de charakter liet me erg denken aan MJ. het verhaal leek wel geschreven te zijn door hem. (ik zeg niet dat het ook zo is, dat denk ik totaal ook niet, maar zou wel grappig zijn)...

de hoofdrol speler is de man in het wit, Hrithik Roshan, een zeer getalenteerde acteur.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Do

Re: ''controversy''
December 09, 2010, 01:14:48 PM
Haaai folks,
Heb net snel door jullie posts gelezen en frogh777, natuurlijk ben ik al die andere dingen niet vergeten en ook bij mij slaat de weegschaal nog steeds door naar de 'goeie' kant (ja, natuurlijk door DD maar ook door honderden andere eigenaardigheden!) Anders zou ik hier denk ik niet meer zijn. Maar ik heb al die tijd toch ook nog steeds een klein stukje twijfel gehad, lijkt me ook logisch. Door al die BS die we het afgelopen 1,5 jaar voor ons neus hebben gekregen zou je haast wel denken dat hij wel MOET leven, maar wees eerlijk, als hij echt is overleden ( :cry: ) en er was niet zo'n hoop controverse gecreëerd, dan was het na de film en misschien een laatste album, wel 'klaar' geweest en zou de belangstelling langzaam maar zeker toch zijn weggeëbt. Ik denk dat iedereen die in dit verhaal meehelpt met het zaaien van twijfel, er (financieel) baat bij heeft om Michael zoveel mogelijk in 'leven' en in het nieuws te houden, ook de familie. En collega's, vrienden e.d. die er nog aan kunnen verdienen (o.a. Akon, Teddy R. Cascio's), allemaal om ons gunstig te stemmen en het album te kopen. Ik kan het bijna niet uitleggen hoe ik het voel, sorry. Michael houdt wel van controverse, maar zoveel???? Ik waag het te betwijfelen.
Ik weet het niet, soms denk ik, ik ben er klaar mee, we worden al 1,5 jaar voor de gek gehouden en dan gebeurt er weer iets waardoor ik weer helemaal op scherp sta hahahah. Ik heb in ieder geval wel een hoop geleerd hier en ik vind het nog steeds leuk om hier te komen.

Mo, dat jij er de puf voor hebt om alles weer door te gaan nemen. Want wat je ook doorneemt en wat je ook nog mocht vinden, het 'bewijst' gewoon niks meer. We hebben al zoveel 'bewijzen'. Als Michael nog leeft maar dit nooit meer kenbaar zal maken, om wat voor reden dan ook, dan kunnen we nog wel 10 jaar aanwijzingen zoeken, maar wat schieten we er mee op? We hebben er veel mee geleerd, mee eens, en in onze eigen omgeving kunnen we hierin ook zeker wat betekenen, maar op grote schaal, daar hebben we denk ik toch echt hulp bij nodig, iemand met invloed. Of ben ik nu te pessimistisch? Ik waardeer ECHT je inzet, als Michael-supporter, in elk geval heel erg!! Bedankt!

Souza, ik begrijp dat jij het ook allemaal wel lang vindt duren. Er kunnen nog wel honderden aanwijzingen komen, maar ik denk dat iedereen een beetje clues-moe begint te worden. Ik wel in ieder geval.  Ik weet echt niet meer wat de bedoeling van die hele hoax kan zijn.  Ik zou zooooo graag duidelijk willen, en als de enige duidelijkheid die wij krijgen is dat hij 'dood' of 'levend' is, wat moeten we daar dan mee. Ooooooo ik begin gewoon heeeeeeeel ongeduldig te worden. Maar ook tegen jou wil ik zeggen dat ik je tijd en inzet super waardeer. Bedankt!

En nog een vraagje: Mo en Souza, ik hoop dat jullie het weer bijgelegd hebben, jullie zijn in elk geval hier niet vijandig naar elkaar! Pffffffffff, gelukkig! Dikke knuffel voor jullie!
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

"Three passions, simple but overwhelmingly strong, have governed my life: the longing for love, the search for knowledge, and unbearable pity for the suffering of mankind."
Bertrand Russel

 

SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal