0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

*

Do

Re: Hollands hoekje
November 11, 2010, 04:47:16 PM
Quote from: "~Souza~"
Ach ja, we moeten weer wat meer geduld hebben. We krijgen de box set nog, het album en daarna Murray op 4 januari. Ben bang dat we nog wel even zoet zijn. Niet dat het eindigt bij de bam (integendeel) maar daarna is er meer duidelijkheid voor iedereen en is er werk aan de winkel.

Houden jullie het allemaal nog een beetje vol, het kost toch wel een enorme hoeveelheid tijd?
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

"Three passions, simple but overwhelmingly strong, have governed my life: the longing for love, the search for knowledge, and unbearable pity for the suffering of mankind."
Bertrand Russel

*

~Souza~

Re: Hollands hoekje
November 11, 2010, 04:48:59 PM
Quote from: "Do"
Quote from: "~Souza~"
Ach ja, we moeten weer wat meer geduld hebben. We krijgen de box set nog, het album en daarna Murray op 4 januari. Ben bang dat we nog wel even zoet zijn. Niet dat het eindigt bij de bam (integendeel) maar daarna is er meer duidelijkheid voor iedereen en is er werk aan de winkel.

Houden jullie het allemaal nog een beetje vol, het kost toch wel een enorme hoeveelheid tijd?

Tuurlijk wel, en het is de gespendeerde tijd meer dan waard.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Do

Re: Hollands hoekje
November 11, 2010, 05:26:21 PM
Hoi Loes, alles goed?
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

"Three passions, simple but overwhelmingly strong, have governed my life: the longing for love, the search for knowledge, and unbearable pity for the suffering of mankind."
Bertrand Russel

*

Loes

Re: Geert Wilders rechtzaak
November 11, 2010, 05:36:37 PM
Quote from: "~Souza~"
Quote from: "MJJ1982"
Quote from: "~Souza~"
Quote from: "Loes"
Hmmm, welk kabinet er ook zit, mensen klagen toch altijd.
Zelf ben ik blij dat er eindelijk eens een rechts kabinet komt, want met links heb ik totaal niets.

Geert bashen lijkt wel een nationale volkssport geworden, maar in de peilingen is hij wel de grootste. Ik kan dat niet rijmen.

Maar het ging hier toch over Michael Jackson?

Waar blijft de big BAM van Elvis en Michael?
Die zou toch deze zomer komen?


Als jij nou alleen over je grote idool wilt praten Loes, moet je threads zoals deze lekker skippen. Maar niet mee gaan zitten discussieren en als je het zat bent gaan zitten mierenneuken omdat het niet over Michael Jackson gaat.

Zozo, wat een taaltje zeg... Let's get this one straight... Admins mogen zo tegen leden praten, maar andersom niet?

Oh geloof me, Loes heeft dr bekkie ook al een paar keer open getrokken tegen ons hoor en toch is ze nooit gebanned, rara biljartbal. Ik dacht trouwens dat jij hier ook klaar was omdat wij geen fans zijn? Kan me herinneren dat ook jij dacht dat we een hidden agenda hadden. Na 3 maanden kom je ineens om dit comment te plaatsen? Raar, maar zal wel aan mij liggen, ik maak me er niet zo druk om.

Pff, deze thread is al wat ouder, maar ik kan niet geloven wat ik lees.
"Loes heeft dr bekkie ook al een paar keer open getrokken tegen ons hoor en toch is ze nooit gebanned, rara biljartbal."

Hier zou ik zo graag een voorbeeld van willen zien, want ik kan me er echt niets bij voorstellen en daarom is dit gewoon niet leuk om te lezen.

Eigenlijk zou ik dit gewoon moeten laten rusten, maar ik kan slecht tegen vals beschuldigd worden.
Ik ben nooit gebanned (en wil dat ook niet worden) omdat ik daar nog nooit ook maar een aanleiding toe heb gegeven en tegen Mo en Souza heb ik ook nooit eerder mijn bekkie opengetrokken IMHO.

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Loes

Re: Hollands hoekje
November 11, 2010, 05:39:26 PM
Quote from: "Do"
Hoi Loes, alles goed?

Hoi Do, ja verder alles goed hoor hier ...  ;)
Met jou ook?

Ik lees meer dan ik post hier op het forum de laatste maanden.
Gewoon ook een beetje tijdgebrek en ik heb ook nog andere interesses.

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Do

Re: Geert Wilders rechtzaak
November 11, 2010, 05:44:17 PM
Hoi Loes,
Ik heb ook niks gelezen, dus ik weet niet wat Souza bedoeld. Maar ja, ik moet eerlijk toegeven dat ik ook niet ALLES lees want dan zit ik hier 24 uur per dag!!!!
Fijn om weer wat 'Hollanders' te treffen hier en misschien moet je het effe met Souza uitpraten, want zo voelt het voor jou ook niet fijn (begrijp ik heel goed). We mogen allemaal onze mening hebben en naar mijn idee heb je niets verkeerds gezegd. We zijn hier allemaal voor hetzelfde doel en het zou jammer zijn als we door een onderlinge 'futiliteit' afhaken. Kom op Souza en Loes, effe bijleggen, geen ruzie hier!
Welterusten en hopelijk tot snel!

Quote from: "Loes"
Quote from: "~Souza~"
Quote from: "MJJ1982"
Quote from: "~Souza~"
Quote from: "Loes"
Hmmm, welk kabinet er ook zit, mensen klagen toch altijd.
Zelf ben ik blij dat er eindelijk eens een rechts kabinet komt, want met links heb ik totaal niets.

Geert bashen lijkt wel een nationale volkssport geworden, maar in de peilingen is hij wel de grootste. Ik kan dat niet rijmen.

Maar het ging hier toch over Michael Jackson?

Waar blijft de big BAM van Elvis en Michael?
Die zou toch deze zomer komen?


Als jij nou alleen over je grote idool wilt praten Loes, moet je threads zoals deze lekker skippen. Maar niet mee gaan zitten discussieren en als je het zat bent gaan zitten mierenneuken omdat het niet over Michael Jackson gaat.

Zozo, wat een taaltje zeg... Let's get this one straight... Admins mogen zo tegen leden praten, maar andersom niet?

Oh geloof me, Loes heeft dr bekkie ook al een paar keer open getrokken tegen ons hoor en toch is ze nooit gebanned, rara biljartbal. Ik dacht trouwens dat jij hier ook klaar was omdat wij geen fans zijn? Kan me herinneren dat ook jij dacht dat we een hidden agenda hadden. Na 3 maanden kom je ineens om dit comment te plaatsen? Raar, maar zal wel aan mij liggen, ik maak me er niet zo druk om.

Pff, deze thread is al wat ouder, maar ik kan niet geloven wat ik lees.
"Loes heeft dr bekkie ook al een paar keer open getrokken tegen ons hoor en toch is ze nooit gebanned, rara biljartbal."

Hier zou ik zo graag een voorbeeld van willen zien, want ik kan me er echt niets bij voorstellen en daarom is dit gewoon niet leuk om te lezen.

Eigenlijk zou ik dit gewoon moeten laten rusten, maar ik kan slecht tegen vals beschuldigd worden.
Ik ben nooit gebanned (en wil dat ook niet worden) omdat ik daar nog nooit ook maar een aanleiding toe heb gegeven en tegen Mo en Souza heb ik ook nooit eerder mijn bekkie opengetrokken IMHO.

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

"Three passions, simple but overwhelmingly strong, have governed my life: the longing for love, the search for knowledge, and unbearable pity for the suffering of mankind."
Bertrand Russel

*

~Souza~

Re: Hollands hoekje
November 11, 2010, 05:44:53 PM
Ben niet van plan om door al je posts heen te gaan omdat ik dit simpelweg te onbelangrijk vindt om er tijd aan te besteden, maar ik denk dat je dondersgoed weet waar ik het over heb. Gewoon toegeven dat je niet altijd zo aardig bent geweest doet geen pijn hoor, en je bent inderdaad niet gebanned, dat heb ik nooit gezegd. Precies mijn punt. Niet in de slachtofferrol gaan duiken nu want daar ben ik helemaal niet gevoelig voor.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Loes

Re: Hollands hoekje
November 11, 2010, 05:50:45 PM
Quote from: "~Souza~"
Ben niet van plan om door al je posts heen te gaan omdat ik dit simpelweg te onbelangrijk vindt om er tijd aan te besteden, maar ik denk dat je dondersgoed weet waar ik het over heb. Gewoon toegeven dat je niet altijd zo aardig bent geweest doet geen pijn hoor, en je bent inderdaad niet gebanned, dat heb ik nooit gezegd. Precies mijn punt. Niet in de slachtofferrol gaan duiken nu want daar ben ik helemaal niet gevoelig voor.

Je zult me dan wel met iemand anders verwarren.
Ik kan simpelweg niet iets toegeven wat ik niet gedaan heb en als het wel zo was zou ik dat heus wel durven toegeven.

Ga maar door mijn posts heen hoor, ze zijn nooit lang en ik ben niet bang je iets tegenkomt.

Echt jammer dit.

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Re: Hollands hoekje
November 11, 2010, 05:53:26 PM
hey maar wisten jullie dat michael jackson nog leeft?



andere onderwerp? nee?  

ok!  :lol:
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

~Souza~

Re: Hollands hoekje
November 11, 2010, 06:00:06 PM
Quote from: "Loes"
Quote from: "~Souza~"
Ben niet van plan om door al je posts heen te gaan omdat ik dit simpelweg te onbelangrijk vindt om er tijd aan te besteden, maar ik denk dat je dondersgoed weet waar ik het over heb. Gewoon toegeven dat je niet altijd zo aardig bent geweest doet geen pijn hoor, en je bent inderdaad niet gebanned, dat heb ik nooit gezegd. Precies mijn punt. Niet in de slachtofferrol gaan duiken nu want daar ben ik helemaal niet gevoelig voor.

Je zult me dan wel met iemand anders verwarren.
Ik kan simpelweg niet iets toegeven wat ik niet gedaan heb en als het wel zo was zou ik dat heus wel durven toegeven.

Ga maar door mijn posts heen hoor, ze zijn nooit lang en ik ben niet bang je iets tegenkomt.

Echt jammer dit.


Ik hoefde zover niet te zoeken, hij zat in mijn PM box. Kan hem je zo doorsturen.

@frogh: nee, vertel!
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Loes

Re: Hollands hoekje
November 11, 2010, 06:06:53 PM
Stuur maar door Souza, ben echt heel benieuwd ....  ;)
Misschien kan dit dan de wereld uit.

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

~Souza~

Re: Hollands hoekje
November 11, 2010, 06:23:19 PM
Quote from: "Loes"
Stuur maar door Souza, ben echt heel benieuwd ....  ;)
Misschien kan dit dan de wereld uit.


Komt er gelijk aan.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

MJJ1982

Re: Geert Wilders rechtzaak
November 12, 2010, 03:30:02 AM
Quote from: "~Souza~"
Quote from: "MJJ1982"
Quote from: "~Souza~"
Quote from: "Loes"
Hmmm, welk kabinet er ook zit, mensen klagen toch altijd.
Zelf ben ik blij dat er eindelijk eens een rechts kabinet komt, want met links heb ik totaal niets.

Geert bashen lijkt wel een nationale volkssport geworden, maar in de peilingen is hij wel de grootste. Ik kan dat niet rijmen.

Maar het ging hier toch over Michael Jackson?

Waar blijft de big BAM van Elvis en Michael?
Die zou toch deze zomer komen?


Als jij nou alleen over je grote idool wilt praten Loes, moet je threads zoals deze lekker skippen. Maar niet mee gaan zitten discussieren en als je het zat bent gaan zitten mierenneuken omdat het niet over Michael Jackson gaat.

Zozo, wat een taaltje zeg... Let's get this one straight... Admins mogen zo tegen leden praten, maar andersom niet?

Oh geloof me, Loes heeft dr bekkie ook al een paar keer open getrokken tegen ons hoor en toch is ze nooit gebanned, rara biljartbal. Ik dacht trouwens dat jij hier ook klaar was omdat wij geen fans zijn? Kan me herinneren dat ook jij dacht dat we een hidden agenda hadden. Na 3 maanden kom je ineens om dit comment te plaatsen? Raar, maar zal wel aan mij liggen, ik maak me er niet zo druk om.

 :lol:  Het zal allemaal wel.... Blijkt wel weer dat jullie zelfs buiten deze site om mensen natrekken, want deze dingen heb ik hier nooit gezegd. Beetje zielig hoor.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
\'Just because it\'s in print, doesn\'t mean it\'s the gospel\'

\'A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the Dance of Life\'
You\'re just another part of me... I love YOU more...

*

MJJ1982

Re: Hollands hoekje
November 12, 2010, 04:04:44 AM
Ah, ik zie al op welke post je doelt... Zo'n rare vraag is het anders niet hoor, maar dat terzijde..
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
\'Just because it\'s in print, doesn\'t mean it\'s the gospel\'

\'A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the Dance of Life\'
You\'re just another part of me... I love YOU more...

*

Do

Re: Hollands hoekje
November 12, 2010, 04:37:10 AM
Quote from: "~Souza~"
Quote from: "Loes"
Stuur maar door Souza, ben echt heel benieuwd ....  ;)
Misschien kan dit dan de wereld uit.


Komt er gelijk aan.

Hopelijk is de lucht geklaard tussen jullie! Ik zou het jammer vinden om mijn 'medelanders' hier kwijt te raken!
xxDo
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

"Three passions, simple but overwhelmingly strong, have governed my life: the longing for love, the search for knowledge, and unbearable pity for the suffering of mankind."
Bertrand Russel

 

SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal