0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
December 29, 2009, 06:36:16 PM
Quote from: "MJJ1982"
Eva, je hoeft hem niet meer te zoeken, ik zat toch in mijn inbox van hyve te loeren  ;)

Geachte heer Verlinde,

Tot mijn grote verbazing stuitte ik in de media op berichten dat u bezig zou zijn met een productie, genaamd “Mijn naam is Michael” en dat u op zoek bent naar kandidaten daarvoor. Hoe durft uitgerekend u, heer Verlinde, op dit ronduit schandalige idee te komen. Men hoeft geen fan van wijlen Michael Jackson te zijn om te begrijpen dat dit niet kan. U zou zich diep moeten schamen; u had zich beter destijds –toen Jackson nog leefde- uit kunnen sloven door Jackson eens in een positief daglicht te stellen, in plaats van het Boulevardprogramma keer op keer te gebruiken om deze geweldige artiest, en vooral weldoener, op sarcastische wijze de grond in te boren, uit te lachen, te beledigen en te vernederen. Klappen uitdelen, daar bent u goed in; incasseren echter, heer Verlinde, dat kunt u niet zoals Nederland de laatste tijd heeft kunnen ervaren. U ziet de zaken niet meer helder, zo blijkt, en het ontgaat u zèlfs dat u zichzelf met uw absurde plannen vooral ook bij collega’s en andere artiesten uitzonderlijk belachelijk en ongeloofwaardig maakt. Hoe haalt u het in uw hoofd om thans ùw naam in één adem te noemen met de uitzonderlijk begaafde en geniale artiest en humanist Michael Jackson, van wie iedereen weet dat hij door u werd verguisd toen hij nog leefde en van wie iedereen weet dat u hem nooit en te nimmer had willen imiteren toen hij nog leefde! U walgde immers van deze man, zoals heel Nederland heeft kunnen horen en zien in uw Boulevardprogramma’s. Door de ranzige manier waarop u te werk ging in uw programma heeft u zichzelf tè vaak in de kaart laten lezen en zichzelf dus verraden, waardoor u thans totaal ongeloofwaardig bent. Uw intenties zijn niet zuiver heer Verlinde en dat weet iedereen die u aan het werk heeft gezien (indien zich overigens kandidaten voor uw programma wensen aan te melden, dan kan reeds nu gesteld worden dat óók zij geen greintje respect hebben voor Michael Jackson en bovendien geen enkel fatsoen). Immer had u negatief commentaar op Michael Jackson; of het nu was om zijn neus, zijn haar (!?!?) of zelfs wanneer het om diens hànden/nagels ging (!?). En dan nog alle pulp die u reeds in het verleden heeft uitgebraakt! Het is werkelijk een schande dat u thans met een dergelijk idee op de proppen durft te komen; uw onbeschaamdheid is werkelijk schokkend. Iedereen in Nederland die u aan het “werk” heeft gezien, zal beamen dat van iedereen uitgerekend Albert Verlinde pas op de plaats dienen te maken en zich vooral op de achtergrond dient te houden. En dan heb ik het nog niet eens over de meer dan respectloze titel van uw krankzinnige project: “Mijn naam is Michael”. Hoe durft u heer Verlinde?? U gaat letterlijk over lijken. Wanneer u verstandig bent, enig fatsoen in uw donder heeft en u alsnog ook maar een greintje respect voor de heer Jackson zou wensen te tonen, dan ziet u nog heden af van dit bijzonder ongepaste project, dat vèr beneden alle peil is en dat slechts riekt naar zelfverrijking over de rug van iemand die u zelf mee de afgrond heeft geduwd.

Ik wens u bijzonder veel wijsheid en vooral sterkte toe; u zult het nog nodig hebben.

Is deze brief naar Kwalbert gestuurd?  :D
Thumbs up voor de gene die dit geschreven heeft!  :D

Ben benieuwd naar de reactie van die misselijkmakende misbaksel.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Let\'s not forget...

*

Loes

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
December 29, 2009, 08:10:44 PM
WOW, die brief is SUPER zeg!!!

Ik mag hopen dat die kwal van een Verlinde hem heeft gelezen.
Schijnheilige hypocriet dat hij is. Ik heb het filmpje gezien met al die vreselijke dingen die hij voor Michael's "dood" over hem heeft gezegd.

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Kuki

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
December 30, 2009, 03:14:31 AM
Jaaa die had ik ookk geschreven!
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Proud member of Michael\'s army of L.O.V.E.!

The Truth Isn\'t Waiting To Be Found. It\'s Waiting To Be BeLIEved.


*

Do

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
December 30, 2009, 03:34:30 AM
Quote from: "Dancing_Machine"
Quote from: "MJJ1982"
Eva, je hoeft hem niet meer te zoeken, ik zat toch in mijn inbox van hyve te loeren  ;)

Geachte heer Verlinde,

Tot mijn grote verbazing stuitte ik in de media op berichten dat u bezig zou zijn met een productie, genaamd “Mijn naam is Michael” en dat u op zoek bent naar kandidaten daarvoor. Hoe durft uitgerekend u, heer Verlinde, op dit ronduit schandalige idee te komen. Men hoeft geen fan van wijlen Michael Jackson te zijn om te begrijpen dat dit niet kan. U zou zich diep moeten schamen; u had zich beter destijds –toen Jackson nog leefde- uit kunnen sloven door Jackson eens in een positief daglicht te stellen, in plaats van het Boulevardprogramma keer op keer te gebruiken om deze geweldige artiest, en vooral weldoener, op sarcastische wijze de grond in te boren, uit te lachen, te beledigen en te vernederen. Klappen uitdelen, daar bent u goed in; incasseren echter, heer Verlinde, dat kunt u niet zoals Nederland de laatste tijd heeft kunnen ervaren. U ziet de zaken niet meer helder, zo blijkt, en het ontgaat u zèlfs dat u zichzelf met uw absurde plannen vooral ook bij collega’s en andere artiesten uitzonderlijk belachelijk en ongeloofwaardig maakt. Hoe haalt u het in uw hoofd om thans ùw naam in één adem te noemen met de uitzonderlijk begaafde en geniale artiest en humanist Michael Jackson, van wie iedereen weet dat hij door u werd verguisd toen hij nog leefde en van wie iedereen weet dat u hem nooit en te nimmer had willen imiteren toen hij nog leefde! U walgde immers van deze man, zoals heel Nederland heeft kunnen horen en zien in uw Boulevardprogramma’s. Door de ranzige manier waarop u te werk ging in uw programma heeft u zichzelf tè vaak in de kaart laten lezen en zichzelf dus verraden, waardoor u thans totaal ongeloofwaardig bent. Uw intenties zijn niet zuiver heer Verlinde en dat weet iedereen die u aan het werk heeft gezien (indien zich overigens kandidaten voor uw programma wensen aan te melden, dan kan reeds nu gesteld worden dat óók zij geen greintje respect hebben voor Michael Jackson en bovendien geen enkel fatsoen). Immer had u negatief commentaar op Michael Jackson; of het nu was om zijn neus, zijn haar (!?!?) of zelfs wanneer het om diens hànden/nagels ging (!?). En dan nog alle pulp die u reeds in het verleden heeft uitgebraakt! Het is werkelijk een schande dat u thans met een dergelijk idee op de proppen durft te komen; uw onbeschaamdheid is werkelijk schokkend. Iedereen in Nederland die u aan het “werk” heeft gezien, zal beamen dat van iedereen uitgerekend Albert Verlinde pas op de plaats dienen te maken en zich vooral op de achtergrond dient te houden. En dan heb ik het nog niet eens over de meer dan respectloze titel van uw krankzinnige project: “Mijn naam is Michael”. Hoe durft u heer Verlinde?? U gaat letterlijk over lijken. Wanneer u verstandig bent, enig fatsoen in uw donder heeft en u alsnog ook maar een greintje respect voor de heer Jackson zou wensen te tonen, dan ziet u nog heden af van dit bijzonder ongepaste project, dat vèr beneden alle peil is en dat slechts riekt naar zelfverrijking over de rug van iemand die u zelf mee de afgrond heeft geduwd.

Ik wens u bijzonder veel wijsheid en vooral sterkte toe; u zult het nog nodig hebben.

Is deze brief naar Kwalbert gestuurd?  :D
Thumbs up voor de gene die dit geschreven heeft!  :D

Ben benieuwd naar de reactie van die misselijkmakende misbaksel.

Woooooow, sterke brief zeg!!! Kan me voorstellen dat ie daar -mocht ie hem gelezen hebben- toch zeker van onder de indruk moet zijn of het in ieder geval een beetje moet VOELEN (zou je toch denken????) Is dat filmpje met rotuitspraken van Verlinde op tv geweest of staat het ergens op youtube? Weet iemand dit?
Overigens voor de briefschrijver: KEIGOED GEDAAN!
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

"Three passions, simple but overwhelmingly strong, have governed my life: the longing for love, the search for knowledge, and unbearable pity for the suffering of mankind."
Bertrand Russel

*

Eva R

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
December 30, 2009, 05:48:06 AM
en daar heeft hij er ong.. in iedergeval iets van 80 x gekregen want 1 iemand had er 50 gestuurd :D maar het is nu al denk 2 weken terug en nog steeds geen reactie. zwak zeg.. erg zwak.. Beau vertelde ook dat hij alles voor het geld doet. echt alles! viezerd... :x
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions


Love is animals
Love is the answer
Love is respect
Love is Michael
Love is my message!!

*

MJJ1982

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
December 30, 2009, 01:33:23 PM
Ik denk zelfs dat hij hem veel vaker heeft gekregen, misschien wel meer als 1000x.
Geen reactie of niks, hij gaat gewoon door met zijn domme programma. Die man moet zich doodschamen!

Ook vandaag weer in boulevard, zat hij helemaal zielig en aangedaan te doen toen ze Michael's 'dood' bespraken. Zegt hij ook nog zo mooi dat het allemaal positief was over Michael de laatste tijd....
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
\'Just because it\'s in print, doesn\'t mean it\'s the gospel\'

\'A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the Dance of Life\'
You\'re just another part of me... I love YOU more...

*

Eva R

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
December 30, 2009, 01:59:55 PM
Quote from: "MJJ1982"
Ik denk zelfs dat hij hem veel vaker heeft gekregen, misschien wel meer als 1000x.
Geen reactie of niks, hij gaat gewoon door met zijn domme programma. Die man moet zich doodschamen!

Ook vandaag weer in boulevard, zat hij helemaal zielig en aangedaan te doen toen ze Michael's 'dood' bespraken. Zegt hij ook nog zo mooi dat het allemaal positief was over Michael de laatste tijd....
ja echt VRESELIJK!!! zie je Michael bij 02. Kan ik me nog goed herinneren dat kwalbert zit te zeggen dat hij er vreselijk uit ziet!!
ik moest gewoon huilen! echt waar. tijdens boulevard. je zag al die dingen over zn 'dood' en dan denk ik aan de mensen die ZO ongelooflijk onaardig zijn geweest tegen Mike, zoveel pijn hebben gedaan en nu lekker zo gaan praten. Ik kon er echt ff niet meer tegen en barstte echt in tranen uit. mn ouders dachten dat ik huilde om Michael's dood. Maar ik huilde omdat ik bij de reclames gewoon 3 dingen achterelkaar zie komen dat met Michael te maken heeft. en eerst deden ze zo erg tegen Michael. Ongelooflijk.

zag je die reclame van de Jacksons, a family d... blablabla :P, een interviewer zegt tegen Jermaine dat hij geld zit te verdienen op Michael's dood! ik lachte me rot!!
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions


Love is animals
Love is the answer
Love is respect
Love is Michael
Love is my message!!

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
December 30, 2009, 02:14:58 PM
Quote from: "Eva R"

zag je die reclame van de Jacksons, a family d... blablabla :P, een interviewer zegt tegen Jermaine dat hij geld zit te verdienen op Michael's dood! ik lachte me rot!!

JAAA dat zag ik ook! dat vonk echt stoer! haha dat hoofd van Jermaine..--> :roll: (zo'n duh tuurlijk hoofd)

Ennuh...vonk wel grappig van WINSTON! die zei letterlijk:

Michael Jackson leeft(korte pauze) meer dan ooit te voren.. lol! (duh :roll: )
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
...........................
...............Whenever you need me, I'll be there................
......................................I love you..................................

*

MJJ1982

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
December 30, 2009, 02:16:26 PM
Ja dat vond ik een goeie, dat hij dat tegen Jermaine zei  :lol:

Maar het klopt inderdaad wat iemand zei: Eerst kotste iedereen Michael uit toen hij nog leefde, werd hij door de pers en veel mensen zwart gemaakt. Hij was een pedo, WJ, etc en nu na zijn dood wordt hij door iedereen de King Of Pop genoemd en vinden ze het allemaal zo erg...
Zeker, hij IS de King Of Pop, maar waarom vonden ze dat niet toen hij nog leefde?
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
\'Just because it\'s in print, doesn\'t mean it\'s the gospel\'

\'A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the Dance of Life\'
You\'re just another part of me... I love YOU more...

*

MJJ1982

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
December 30, 2009, 02:18:17 PM
Quote from: "Missyb007"

Ennuh...vonk wel grappig van WINSTON! die zei letterlijk:

Michael Jackson leeft(korte pauze) meer dan ooit te voren.. lol! (duh :roll: )

VRESELIJK!!!!! Ik heb op die fanhyve ook al gezegd waarom Michael eerst moest 'sterven' voordat hij nieuwe fans EN de waardering kreeg die hij verdient...
(Eva, niet tegen jou he  ;) )
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
\'Just because it\'s in print, doesn\'t mean it\'s the gospel\'

\'A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the Dance of Life\'
You\'re just another part of me... I love YOU more...

*

Loes

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
December 30, 2009, 02:31:51 PM
Quote from: "Do"
Is dat filmpje met rotuitspraken van Verlinde op tv geweest of staat het ergens op youtube? Weet iemand dit?

Ik heb het filmpje gevonden Do, maar je zult Albert na het zien nog meer verafschuwen dan je misschien al deed.

You are not allowed to view links. Register or Login

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

MJJ1982

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
December 30, 2009, 02:36:09 PM
Quote from: "Loes"
Quote from: "Do"
Is dat filmpje met rotuitspraken van Verlinde op tv geweest of staat het ergens op youtube? Weet iemand dit?

Ik heb het filmpje gevonden Do, maar je zult Albert na het zien nog meer verafschuwen dan je misschien al deed.

You are not allowed to view links. Register or Login


Dat denk ik ook  :evil:
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
\'Just because it\'s in print, doesn\'t mean it\'s the gospel\'

\'A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the Dance of Life\'
You\'re just another part of me... I love YOU more...

*

MJJ1982

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
December 30, 2009, 02:41:26 PM
Wie hyves  heeft en zich nog niet heeft aangemeld:

You are not allowed to view links. Register or Login

en teken de petitie:

You are not allowed to view links. Register or Login
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
\'Just because it\'s in print, doesn\'t mean it\'s the gospel\'

\'A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the Dance of Life\'
You\'re just another part of me... I love YOU more...

*

Eva R

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
December 31, 2009, 04:23:56 AM
Ik denk dat wanneer Michael terug komt, Kwalbert weer gaat beginnen hoor..

maar ik vond het ergste nog wel dat ze gingen kijken naar Michael bij 02 pers ding en dan zegt Albert van ja wat speciaal en dingen maar hij deed wel eenbeetje anders enzo.
En toen die dag toen Michael echt daar was zegt kwalbert zo van: ja wat lelijk en moet je die lippen zien en alles. Ik kan zo kwaad worden daarom!!
Dat niemand er ook iets over zegt tegen Albert van rtl4 :S
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions


Love is animals
Love is the answer
Love is respect
Love is Michael
Love is my message!!

*

Do

Re: alle aanwijzingen toevalligheden=?
January 04, 2010, 04:13:11 PM
Quote from: "Loes"
Quote from: "Do"
Is dat filmpje met rotuitspraken van Verlinde op tv geweest of staat het ergens op youtube? Weet iemand dit?

Ik heb het filmpje gevonden Do, maar je zult Albert na het zien nog meer verafschuwen dan je misschien al deed.

You are not allowed to view links. Register or Login


Hoi Loes,
Bedankt voor het filmpje, sorry, ik ben even niet op het Hollands Forum geweest (druk druk druk zoals iedereen waarschijnlijk!) dus ik zie je reactie net pas!!!
Gatverdegatver, ik kon me al die uitspraken al helemaal niet meer herinneren, wat een schijnheiligheid zeg, ben het helemaal met jullie eens!!!!! Hebben jullie Kwalbert ook een link gestuurd zodat hij zichzelf nog eens terug kan zien, lijkt me op zijn plaats als hij inderdaad zijn excuses maakt.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

"Three passions, simple but overwhelmingly strong, have governed my life: the longing for love, the search for knowledge, and unbearable pity for the suffering of mankind."
Bertrand Russel

 

SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal