0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

*

Raven

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 09, 2010, 03:03:03 PM
Nou ja het positieve was wel dat hij zelf ook twijfels heeft (1%)
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
You are not allowed to view links. Register or Login


*

Loes

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 09, 2010, 05:00:25 PM
Toch heeft het met Michael te maken en ik zal de show dan ook zeker blijven volgen.
De manier hoe hij erover sprak gaf mij wel dat gevoel.
Hij weet meer, let maar op.

De laatste tijd wordt de hoax ook besproken in kranten en op tv (buitenland) en nu sprak Uri erover. Ik krijg het gevoel dat mensen langzaam wakker worden geschud, zodat de schok niet al te groot zal zijn als hij echt terugkomt.

Positief blijven denken ...  ;)

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Do

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 09, 2010, 05:12:13 PM
Quote from: "Loes"
Toch heeft het met Michael te maken en ik zal de show dan ook zeker blijven volgen.
De manier hoe hij erover sprak gaf mij wel dat gevoel.
Hij weet meer, let maar op.

De laatste tijd wordt de hoax ook besproken in kranten en op tv (buitenland) en nu sprak Uri erover. Ik krijg het gevoel dat mensen langzaam wakker worden geschud, zodat de schok niet al te groot zal zijn als hij echt terugkomt.

Positief blijven denken ...  ;)


Hoi Loes,
Dat gevoel had ik ook!
De mensen (wij niet, wij weten het al!) worden langzaam voorbereid op het feit dat Michael nog in leven zou kunnen zijn. Dat moet ook wel want als hij ineens op tv komt is iedereen in BIG SHOCK en meteen weer overtuigd van het feit dat er echt iets mis moet zijn met Michael, in de zin dat hij dus echt raar is. Nu kunnen ze alvast langzaam aan het idee wennen en gaan ze misschien nadenken wat de reden van zijn 'verdwijning' zou kunnen zijn. En als Michael echt niet meer leeft dan geloof ik niet dat Uri Michael zou mogen gebruiken voor zijn eigen kijkcijfers. Jermaine is immers ook in Nederland (geweest) en ook bij een programma van SBS6, dus ik denk dat er waarschijnlijk wel contact is geweest tussen Uri en Jermaine. Ik denk zeker dat de familie dan op de hoogte moet zijn van het feit dat Uri steeds 'terugkomt' op Michael en nu dus begint te suggereren dat er 1% kans is dat hij nog leeft. En ik geloof niet dat de familie dat zou toestaan als Michael echt is overleden of zie ik dat verkeerd? Ik geloof dat er is nu wereldwijd iets in werking wordt gezet en dat er nog veel meer gaat volgen! Still keeping the faith!
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

"Three passions, simple but overwhelmingly strong, have governed my life: the longing for love, the search for knowledge, and unbearable pity for the suffering of mankind."
Bertrand Russel

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 09, 2010, 05:20:01 PM
Ik denk echt niet dat het aan Uri is om de mensen voor te bereiden aangezien hij op de enemy list van Michael stond.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Let\'s not forget...

MJLover1990

  • Guest
Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 09, 2010, 05:21:17 PM
Dit zegt voor mij genoeg:

Quote
Mentalist Uri Geller en zijn collega's Rob & Emiel zijn gisteravond in Hoogeveen opgeschrikt door een groep demonstranten die hun show wilden dwarsbomen. Dit meldt De Telegraaf.

Een groep van vijftig demonstranten blokkeerden de ingang van Theater De Tamboer waar het trio moest optreden. Volgens de actievoeders zou Uri over kwade krachten beschikken. Mentalist Rob laat weten aan de krant: "Het was een groep van ongeveer vijftig mensen die al om half zeven rondom het theater liepen. Tegen de tijd dat de show begon zijn ze hand in hand voor het theater gaan staan. Ze hebben geprobeerd om de deuren te blokkeren."

"Ik denk dat deze mensen geen idee hebben wat we doen. Ons werk heeft niets met religie te maken. Wij maken slechts gebruik van neurolinguïstisch programmeren en hypnose. Sterker nog: Uri wijst er juist op dat kinderen niet moeten gaan roken en drinken. En dat ze positief moeten denken. Daar kan toch niemand tegen zijn. Het liefste had ik ze allemaal uitgenodigd om de show te laten zien. Nu werden we keihard veroordeeld. Dat vind ik niet tof", aldus Rob.

Uri en Rob & Emiel hebben uiteindelijk wel gewoon op tijd kunnen optreden.
You are not allowed to view links. Register or Login
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Do

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 09, 2010, 05:40:18 PM
Quote from: "Dancing_Machine"
Ik denk echt niet dat het aan Uri is om de mensen voor te bereiden aangezien hij op de enemy list van Michael stond.

Ik weet natuurlijk niet wat er waar is van wat Uri allemaal zegt, maar in een documentaire die hij heeft gemaakt over Michael (vond ik ook waardeloos hoor, het is die documentaire die uitgezonden is bij SBS6) zegt hij dat iemand tegen hem had gezegd dat Michael (vlak voor zijn 'dood') nog aan die persoon had gevraagd hoe het met hem (Uri) ging, en hem de groeten moest doen (of zoiets, ik weet het niet meer precies). Misschien was er toch weer toenadering naar elkaar, weten wij veel!!! Ik probeer ook alles maar aan te grijpen!!!!  ;)
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

"Three passions, simple but overwhelmingly strong, have governed my life: the longing for love, the search for knowledge, and unbearable pity for the suffering of mankind."
Bertrand Russel

*

Loes

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 09, 2010, 05:42:39 PM
Quote from: "MJLover1990"
Dit zegt voor mij genoeg:

Quote
Mentalist Uri Geller en zijn collega's Rob & Emiel zijn gisteravond in Hoogeveen opgeschrikt door een groep demonstranten die hun show wilden dwarsbomen. Dit meldt De Telegraaf.

Een groep van vijftig demonstranten blokkeerden de ingang van Theater De Tamboer waar het trio moest optreden. Volgens de actievoeders zou Uri over kwade krachten beschikken. Mentalist Rob laat weten aan de krant: "Het was een groep van ongeveer vijftig mensen die al om half zeven rondom het theater liepen. Tegen de tijd dat de show begon zijn ze hand in hand voor het theater gaan staan. Ze hebben geprobeerd om de deuren te blokkeren."

"Ik denk dat deze mensen geen idee hebben wat we doen. Ons werk heeft niets met religie te maken. Wij maken slechts gebruik van neurolinguïstisch programmeren en hypnose. Sterker nog: Uri wijst er juist op dat kinderen niet moeten gaan roken en drinken. En dat ze positief moeten denken. Daar kan toch niemand tegen zijn. Het liefste had ik ze allemaal uitgenodigd om de show te laten zien. Nu werden we keihard veroordeeld. Dat vind ik niet tof", aldus Rob.

Uri en Rob & Emiel hebben uiteindelijk wel gewoon op tijd kunnen optreden.
You are not allowed to view links. Register or Login


Dit zegt mij dus helemaal niets.
Dit zijn gewoon mensen die denken dat Uri een soort duivel is.
Er zijn nu eenmaal (ook hier) mensen die zo over hem denken.
Ik dus niet ...  :lol:

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Loes

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 09, 2010, 05:44:27 PM
Quote from: "Do"
Hoi Loes,
Dat gevoel had ik ook!
De mensen (wij niet, wij weten het al!) worden langzaam voorbereid op het feit dat Michael nog in leven zou kunnen zijn. Dat moet ook wel want als hij ineens op tv komt is iedereen in BIG SHOCK en meteen weer overtuigd van het feit dat er echt iets mis moet zijn met Michael, in de zin dat hij dus echt raar is. Nu kunnen ze alvast langzaam aan het idee wennen en gaan ze misschien nadenken wat de reden van zijn 'verdwijning' zou kunnen zijn. En als Michael echt niet meer leeft dan geloof ik niet dat Uri Michael zou mogen gebruiken voor zijn eigen kijkcijfers. Jermaine is immers ook in Nederland (geweest) en ook bij een programma van SBS6, dus ik denk dat er waarschijnlijk wel contact is geweest tussen Uri en Jermaine. Ik denk zeker dat de familie dan op de hoogte moet zijn van het feit dat Uri steeds 'terugkomt' op Michael en nu dus begint te suggereren dat er 1% kans is dat hij nog leeft. En ik geloof niet dat de familie dat zou toestaan als Michael echt is overleden of zie ik dat verkeerd? Ik geloof dat er is nu wereldwijd iets in werking wordt gezet en dat er nog veel meer gaat volgen! Still keeping the faith!

Ik denk er net zo over Do, maar wij zijn uitzonderingen hier.
Maakt niet uit, de toekomst zal uitwijzen of Uri meer weet ...  ;)

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Loes

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 09, 2010, 05:45:21 PM
Quote from: "Dancing_Machine"
Ik denk echt niet dat het aan Uri is om de mensen voor te bereiden aangezien hij op de enemy list van Michael stond.

Waar kun je die lijst inzien?

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 09, 2010, 05:52:05 PM
Quote from: "Loes"
Quote from: "Dancing_Machine"
Ik denk echt niet dat het aan Uri is om de mensen voor te bereiden aangezien hij op de enemy list van Michael stond.

Waar kun je die lijst inzien?


Dit klinkt niet echt als een betrouwbare bron  :lol: maar vorig jaar kwam het nieuws naar buiten dat Michael een vijandenlijst bijhield waar oa Uri Geller, Tommy Motolla, Schmuley Boteach opstaan.
En ik geloof dat hij ze best op een vijandenlijst gezet kan hebben.

Heb je je pmbox gecheckt?  :)
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Let\'s not forget...

*

Loes

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 09, 2010, 06:00:18 PM
Quote from: "Dancing_Machine"
Quote from: "Loes"
Quote from: "Dancing_Machine"
Ik denk echt niet dat het aan Uri is om de mensen voor te bereiden aangezien hij op de enemy list van Michael stond.

Waar kun je die lijst inzien?


Dit klinkt niet echt als een betrouwbare bron  :lol: maar vorig jaar kwam het nieuws naar buiten dat Michael een vijandenlijst bijhield waar oa Uri Geller, Tommy Motolla, Schmuley Boteach opstaan.
En ik geloof dat hij ze best op een vijandenlijst gezet kan hebben.

Heb je je pmbox gecheckt?  :)

Oké, maar die vijandenlijst kan ook weer opgeschoond zijn. Michael was vergevingsgezind dacht ik ...  :lol:

Ik heb je een PM terug gestuurd, maar weet niet zeker of ik het goed heb gedaan.
Check maar even, anders probeer ik het opnieuw ...  ;)

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 09, 2010, 06:24:28 PM
hoi allemaal, wat een afgang zeg de uri show vanavond  :? ik zat in spanning toen ik patty met haar shirt en laarzen zag en wat gebeurd er? niks nada ...uri met zijn flauwekul uitleg waarom het niet door kan gaan ...ik weet niet wat ik ervan moet denken en dat ie honderden mails kreeg over of mj nog leeft ..ha ha dat had ik wel verwacht ja dat ze hem zouden mailen na vorige week..er zaten ook mensen in de zal met mj looks...echt ik dacht nu gaat het gebeuren  :x wat een afknapper en ik schaam me omdat ik er in trapte met open ogen  :oops: toch geloof ik wel dat michael nog leeft voor 99%  8-)
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Loes

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 09, 2010, 06:53:43 PM
Quote from: "ni-co-le"
hoi allemaal, wat een afgang zeg de uri show vanavond  :? ik zat in spanning toen ik patty met haar shirt en laarzen zag en wat gebeurd er? niks nada ...uri met zijn flauwekul uitleg waarom het niet door kan gaan ...ik weet niet wat ik ervan moet denken en dat ie honderden mails kreeg over of mj nog leeft ..ha ha dat had ik wel verwacht ja dat ze hem zouden mailen na vorige week..er zaten ook mensen in de zal met mj looks...echt ik dacht nu gaat het gebeuren  :x wat een afknapper en ik schaam me omdat ik er in trapte met open ogen  :oops: toch geloof ik wel dat michael nog leeft voor 99%  8-)

Ik heb een vermoeden dat hij alleen de spanning opbouwt nu en dat we er nog meer over gaan horen de komende shows. Ik geef hem dus het voordeel van de twijfel zolang de shows nog lopen ...  ;)
Dat shirt van Patty vond ik trouwens ook een aanwijzing dat het echt wel met Michael te maken heeft.

Zou Patty twitter hebben? Zo ja, dan kunnen we haar uithoren ...  :mrgreen:

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 10, 2010, 12:51:59 PM
You are not allowed to view links. Register or Login

ik denk dat ik ontdekt heb wat de bedoeling was van uri geller ..en het is idd een gemeen mannetje als ik dit zo lees wat in de telegraaf staat...wat denken jullie hiervan? hij is bang ontmaskert te worden ...
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Re: de nieuwe uri geller op sbs6
April 10, 2010, 12:54:50 PM
You are not allowed to view links. Register or Login

o en dit vond ik ook net in de telegraaf ...interessant hoor  :lol:  :lol:
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

 

Related Topics

  Subject / Started by Replies Last post
45 Replies
5149 Views
Last post February 26, 2010, 09:34:47 PM
by Beyond
1 Replies
1039 Views
Last post March 10, 2010, 02:53:09 PM
by Victor
153 Replies
12959 Views
Last post April 10, 2010, 11:14:12 AM
by Michelle
34 Replies
4317 Views
Last post April 10, 2010, 07:05:00 AM
by willddoMJ
2 Replies
1195 Views
Last post April 05, 2010, 03:58:00 AM
by Eva R

SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal