0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

*

Eva R

Re: SBS6 Reportage (MJ)
March 01, 2010, 01:23:19 PM
Quote from: "frogh777"
Quote from: "MJLover1990"
Vond het nog al opvallend dat ze het over de Hoax gingen hebben in de MJ reportage. Ook al was het kort alsnog een belangrijk punt. En vooral dat Navi dat zij ook.
het grappige was, Dat MJ die illusie om zich heen probeerde te trekken, dat hij zwaar verslaafd is aan drugs! en het is echt dubbelop. eentje zegt was fit en andere zegt hij was niet fit!

Een ding weet ik nu zeker. MJ was zeker van bewust dat die AEG achter hem aanzat. en dat hij dood voor hun nog waarder is dan levend. dus hij wist dat ze hem dood wouden. Hij plande zijn dood goed. Hij gaf aan dat hij drugsverslaafend was. hij wou dat voor mensen dat op zou vallen. want als hij eenmaal dood zou gaan, door die drugs, zou niemand dan ook verbaasd zijn!
ja dat denk ik ook :) ik zei dat op MJ hyve van ik geloof er geen drol van dat Michael zo verslaafd is. Mijn moeder gebruikt ook gwoon slaap pillen en is ook geen verslaafde zombie. Dus ik vertelde dat ik geloof dat Michael helemaal niet verslaafd is enzo maar dan krijg ik naar mn hoofd geslingerd van echt wel. hij heeft eerder dingen getekend in 2006 ofzo wat hij niet eens meer kon herinneren door de drugs. Nouja, ik weet onderhand dat je niet veel dingen kan zeggen op die hyves want ze hebben allemaal wel een 'goede' verklaring erop.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions


Love is animals
Love is the answer
Love is respect
Love is Michael
Love is my message!!

*

Loes

Re: SBS6 Reportage (MJ)
March 01, 2010, 01:38:10 PM
Ik denk ook dat Michael er alles aan deed om de illusie te wekken dat hij zwaar verslaafd was, maar dat het niet zo ernstig was als het leek. Hij zal vast wel het een en ander hebben geslikt, maar narcosemiddel iedere nacht????
Zelfde met die foto in die rolstoel begin 2009. Het leek alsof hij een wrak was, maar dat was gespeeld denk ik. Ook is er een foto waarop hij het ziekenhuis verlaat met een tasje waarop "skincancer" staat. Het gerucht ging dat hij huidkanker had, maar ook hier denk ik dat hij dat gerucht de wereld in heeft geslingerd en het versterkte met die foto.
Illusies dus ..  ;)

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Re: SBS6 Reportage (MJ)
March 01, 2010, 01:59:39 PM
die man is slim. Hij is een genie. hij heeft over dit allemaal heel goed nagedacht.... hoe kan ik me leven redden? en hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn kinderen niet de rest van hun leven zonder ouders zullen leven? hij heeft als eerst de DOODSOORZAAK bedacht. namelijk DRUGS. hoe kan je dat geloofwaardig overkomen! nou?,,, om te doen alsof je ''drugsverslaafde bent''. Een persoon zei dat hij nog nooit een asperintje heeft geslikt. en hij zijn kinderen alleen kinder films laat zien, en dat hij sterk tegen drugsgebruik is.

Hij probeerde gewoon de wereld de idee te geven dat hij ziek was... Want een gezond man sterft niet zomaar op 50 jarige leeftijd.
geloof mij, als MJ toch gezond was, en dat hij ook echt toegaf dat hij nooit wat slikte, en dan overleed, had ik het meer geloofd dat hij dan ook echt dood is!
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Loes

Re: SBS6 Reportage (MJ)
March 01, 2010, 02:13:57 PM
Ja, het leek er nu zo dik bovenop te liggen dat het minder geloofwaardig is.

Toch slaat bij mij nog geregeld de twijfel weer toe, zeker als je weer zo'n docu ziet. Jermaine natuurlijk weer janken ...  :roll:

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Eva R

Re: SBS6 Reportage (MJ)
March 01, 2010, 02:48:09 PM
Quote from: "Loes"
Ja, het leek er nu zo dik bovenop te liggen dat het minder geloofwaardig is.

Toch slaat bij mij nog geregeld de twijfel weer toe, zeker als je weer zo'n docu ziet. Jermaine natuurlijk weer janken ...  :roll:

ja ik zag het... zonder tranen  :lol:
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions


Love is animals
Love is the answer
Love is respect
Love is Michael
Love is my message!!

*

Loes

Re: SBS6 Reportage (MJ)
March 01, 2010, 05:28:18 PM
Geen echte tranen?  :shock:  Pffff, valt weer mee dan ...  :mrgreen:

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

MJLover1990

  • Guest
Re: SBS6 Reportage (MJ)
March 01, 2010, 05:33:54 PM
Quote from: "Eva R"
Quote from: "frogh777"
Quote from: "MJLover1990"
Vond het nog al opvallend dat ze het over de Hoax gingen hebben in de MJ reportage. Ook al was het kort alsnog een belangrijk punt. En vooral dat Navi dat zij ook.
het grappige was, Dat MJ die illusie om zich heen probeerde te trekken, dat hij zwaar verslaafd is aan drugs! en het is echt dubbelop. eentje zegt was fit en andere zegt hij was niet fit!

Een ding weet ik nu zeker. MJ was zeker van bewust dat die AEG achter hem aanzat. en dat hij dood voor hun nog waarder is dan levend. dus hij wist dat ze hem dood wouden. Hij plande zijn dood goed. Hij gaf aan dat hij drugsverslaafend was. hij wou dat voor mensen dat op zou vallen. want als hij eenmaal dood zou gaan, door die drugs, zou niemand dan ook verbaasd zijn!
ja dat denk ik ook :) ik zei dat op MJ hyve van ik geloof er geen drol van dat Michael zo verslaafd is. Mijn moeder gebruikt ook gwoon slaap pillen en is ook geen verslaafde zombie. Dus ik vertelde dat ik geloof dat Michael helemaal niet verslaafd is enzo maar dan krijg ik naar mn hoofd geslingerd van echt wel. hij heeft eerder dingen getekend in 2006 ofzo wat hij niet eens meer kon herinneren door de drugs. Nouja, ik weet onderhand dat je niet veel dingen kan zeggen op die hyves want ze hebben allemaal wel een 'goede' verklaring erop.

Daarom kan je het beter ook maar hier erover hebben, we snappen het wel. ;) Michael was ook niet verslaafd maar dat is wat mensen denken nu over hem of dat is die illusie die hij heeft willen laten blijken aan mensen.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*Mo*

  • Guest
Re: SBS6 Reportage (MJ)
March 01, 2010, 05:48:19 PM
Quote from: "Loes"
Quote from: "Missyb007"
die docu over de hoax gaan? neej toch? misschien wel interessante dingetjes die gezegd worden wat wij kunnen linken aan de hoax..

Ik zou toch zweren dat of Mo of Souza daar een hint over gaven in een van hun berichten. Kan het helaas niet meer terugvinden. Sorry Mo/Souza als ik fout zit ...  ;)


Souza en ik hebben op 27 februari een link naar de trailer over deze documantaire getweet.  Daarin spraken zowel Susan Etok als Navi over een hoax, zij het dat zij het ten sterkste in twijfel trekken dat Mike z'n dood gehoaxed heeft.  Deze trailer is niet meer terug te vinden op de site van SBS6...
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Loes

Re: SBS6 Reportage (MJ)
March 01, 2010, 05:54:04 PM
Dan had ik toch zoiets begrepen dus ...  ;)

Nou hopelijk gaat het wel over de hoax. In Frankrijk is er ook aandacht aan besteed, dus misschien durft SBS het ook wel aan.

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

MJLover1990

  • Guest
Re: SBS6 Reportage (MJ)
March 01, 2010, 07:18:11 PM
Quote from: "Loes"
Dan had ik toch zoiets begrepen dus ...  ;)

Nou hopelijk gaat het wel over de hoax. In Frankrijk is er ook aandacht aan besteed, dus misschien durft SBS het ook wel aan.


Ik hoop het. Hoe meer mensen er bewust van worden hoe beter.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Kuki

Re: SBS6 Reportage (MJ)
March 02, 2010, 04:04:49 AM
Ik heb gisteren de docu gezien via uitzending gemist. Ik heb me kapot zitten ergeren aan die Susan, als ze zo'n goede vriend was, waarom heb ik haar dan de afgelopen 11 jaar gemist?

Sja, ben ik veel wijzer geworden van de docu? Nee, niet echt. Ik denk idd dat Michael voor AEG dood meer waard zou zijn dan levend. Was hij medicijnverslaafd? Pffffffff vind ik een hele moeilijke. Hij is het eerder geweest, dus het zou maar zo kunnen. Ik weet het echt niet....

EN die tegenstrijdigheden ja, hij was wel gezond/hij was niet gezond. Make up your mind!
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Proud member of Michael\'s army of L.O.V.E.!

The Truth Isn\'t Waiting To Be Found. It\'s Waiting To Be BeLIEved.


Re: SBS6 Reportage (MJ)
March 02, 2010, 05:34:35 AM
deleted :)
Last Edit: April 02, 2010, 06:15:53 AM by Missyb007
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
...........................
...............Whenever you need me, I'll be there................
......................................I love you..................................

*Mo*

  • Guest
Re: SBS6 Reportage (MJ)
March 02, 2010, 05:49:28 AM
Ik betwijfel Mike's medewerking c.q. goedkeuring aan Man in the Mirror, gelet op het volgende:

Michael Jackson has denounced the recent VH1 movie about him, Man in the Mirror, starring Flex Alexander, which critics had generally described as "pro-Jackson." The Hollywood Reporter faulted it "for studiously [soft-peddling] most instances of Jackson's bizarre behavior and famed eccentricity." The Los Angeles Times' Robert Lloyd concluded that the film, which aired on Aug. 6, "goes pretty easy on him overall, making him out to be more of a sad victim than, say, a perverted creep." Nevertheless, in his statement on Thursday Jackson maintained that the movie "in no way, shape, or form, represents who we are as a family. It is unfortunate that for years, we have been targets of completely inaccurate and false portrayals. We have watched as we have been vilified and humiliated. I, personally, have suffered through many hurtful lies and references to me as 'Wacko Jacko' as well as the latest untruth about me fathering quadruplets. This is intolerable and must stop."

Bron: You are not allowed to view links. Register or Login
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Kuki

Re: SBS6 Reportage (MJ)
March 02, 2010, 06:14:50 AM
Ja, zoiets had ik al ergens eens gelezen (ik dacht ook hier eerder op het forum)!
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Proud member of Michael\'s army of L.O.V.E.!

The Truth Isn\'t Waiting To Be Found. It\'s Waiting To Be BeLIEved.


*

MJJ1982

Re: SBS6 Reportage (MJ)
March 07, 2010, 12:19:30 PM
Ik heb 'Man in the mirror' hier al tijden liggen, maar nog nooit gekeken. Precies om wat Mo hiervoor heeft geplaatst.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
\'Just because it\'s in print, doesn\'t mean it\'s the gospel\'

\'A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the Dance of Life\'
You\'re just another part of me... I love YOU more...

 

Related Topics

  Subject / Started by Replies Last post
6 Replies
1592 Views
Last post March 12, 2010, 04:10:08 PM
by Shout
70 Replies
5968 Views
Last post May 17, 2010, 12:41:48 PM
by MJJ1982
153 Replies
12978 Views
Last post April 10, 2010, 11:14:12 AM
by Michelle

SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal