Ben nog aan het kijken, maar het is echt bizar wat ze zeggen. Het is bijna geloofwaardig. eentje zegt dat hij zijn DOOD zelf gepland heeft. en dat hij wist dat ze hem komen halen. een man zei dat AEG geen fuck om hem geeft. dood is hij meer waard dan levend. Michael jacksons muziek rechten zijn MILJARDEN waard... damn... vind je het gek dat die GOLDDIGGERS hem dood wouden en al die rechten in eigen handen willen.. Maar Michael kennende, denk ik dat hij de gene is die met hun spelletje speelt.
dan zei iemand anders dat hij helemaal niet fit was. Terwijl Timor zegt dat hij wel fit was. De ander zegt hij heeft zelfmoord gepleegd, maar toch weer niet, want zijn kinderen waren alles voor ze.
en dat hij nog nooit een asperintje heeft genomen, maar dat hij dan om medicijnen vroeg (stiekem).. well, miscchien dat hij om de illusie te trekken rond om zich. dat de anderen zullen denken dat zijn doos zo verklarend is. dat hij gewoon verslavend is. misschien heeft hij wel medicijnen in zijn kamer gehad, maar dat was gewoon part of the act! een ding is zeker,, wij zijn niet de enigen die zijn dood RAAR vinden.
zelf denk ik , als je hoort hoe AEG achter hem aanzat, dat dit gewoon was om weg te rennen. Je dood te faken en gewoon weg te rennen en je leven te redden! achteraf is hij wel een GENIE!!!! hem kon je niet pakken,, ten minste, ik hoop van niet!
ook hadden ze over MJ en doubles,, EEN man zei ''WHY THE HELL SHOULD U FILM A REHEARSAL''
en Navi heeft belangrijke rol gehad!! hij sprak zelf michaels moeder!!!!