Hello!
Ehm nou het begon dus met dat Hoax topic van Oetoort, waar af en toe best fel op gereageerd werd. (Wat jullie waarschijnlijk zelf ook wel hebben gezien).
En mensen zoals Caren die langskwamen om te zeggen dat ze er niet tegen konden dit soort topics, en dat het onzin was blabla. Nouja goed. Daarna heeft Oetoort een topic geopend + een mail gestuurd naar de beheerders met de vraag of ze e.v.t. kon helpen met het beheren van de Hyve. Omdat er totaal geen toezicht op is, en het er gewoon een zooitje is. (lees; alle onzinnige topics e.t.c.). Blijkbaar hebben de beheerders dat berichtje als aanvallend gezien, en alle topics verwijdert die Oetoort aan had gemaakt, waaronder dus dat prachtig Hoax topic ;) haha.
Oetoort was echt super pissed omdat er meer dan 1000 berichten stonden, en ik citeer; 'er heel veel uren werk' in had gezeten. Daarna is Oetoort topics gaan openen richting de beheerders waar ze de boel best wel bij elkaar schold. En zei dat elke MJ fan zich hier af moest melden en dit toch niet normaal was, en dat het kutbeheerders waren. etc etc etc.. Nu is ze waarschijnlijk geblokkeerd want ze is én verdwenen, én de MJ Hyve die ze zelf aan had gemaakt (gisteren) is ook verdwenen...
ZO, wat een verhaal. IK heb een beetje snel lopen typen dus ik hoop dat jullie het begrijpen! x
EDIT; btw, Kuki wat een geweldig onderschrift heb je! haha