Quote from: "Loes"In het voorjaar komt die documentaire van Afrodite in Amerika op tv.
Eindelijk wordt er dus gewerkt aan het zuiveren van zijn naam en dat is heel goed nieuws natuurlijk.
Kan hij daarna met een gerust hart terugkomen .... :lol:
Dat is echt een van mijn droomwensen, dat zijn naam gezuiverd wordt van alle rotzooi die mensen over hem heen hebben gestort! En of hij daarna terug zal komen, pffff, ik weet het niet, ik heb daar momenteel echt mijn vraagtekens bij. Ik denk dat hij sowieso nooit meer zou gaan optreden, dat heeft hij ook gezegd tenslotte. En weet je, ik kan daar vrede mee hebben, de wetenschap dat hij nu gewoon simpelweg gelukkig is, na 45 jaar in de schijnwerpers te hebben gestaan. Eindelijk rust en kunnen gaan en staan waar hij wil, zonder continu achtervolgd te worden door papz of hysterische fans (waar ik er ook een van ben hoor ;) ).
Ik hoop alleen wel dat er iemand is, bij zijn echte overlijden op 95-jarige leeftijd, als opa van tig kleinkinderen en mss zelfs achterkleinkinderen, die dan bekend maakt dat hij rustig in zijn slaap is weggegleden.....