Haaai folks,
Heb net snel door jullie posts gelezen en frogh777, natuurlijk ben ik al die andere dingen niet vergeten en ook bij mij slaat de weegschaal nog steeds door naar de 'goeie' kant (ja, natuurlijk door DD maar ook door honderden andere eigenaardigheden!) Anders zou ik hier denk ik niet meer zijn. Maar ik heb al die tijd toch ook nog steeds een klein stukje twijfel gehad, lijkt me ook logisch. Door al die BS die we het afgelopen 1,5 jaar voor ons neus hebben gekregen zou je haast wel denken dat hij wel MOET leven, maar wees eerlijk, als hij echt is overleden ( :cry: ) en er was niet zo'n hoop controverse gecreëerd, dan was het na de film en misschien een laatste album, wel 'klaar' geweest en zou de belangstelling langzaam maar zeker toch zijn weggeëbt. Ik denk dat iedereen die in dit verhaal meehelpt met het zaaien van twijfel, er (financieel) baat bij heeft om Michael zoveel mogelijk in 'leven' en in het nieuws te houden, ook de familie. En collega's, vrienden e.d. die er nog aan kunnen verdienen (o.a. Akon, Teddy R. Cascio's), allemaal om ons gunstig te stemmen en het album te kopen. Ik kan het bijna niet uitleggen hoe ik het voel, sorry. Michael houdt wel van controverse, maar zoveel???? Ik waag het te betwijfelen.
Ik weet het niet, soms denk ik, ik ben er klaar mee, we worden al 1,5 jaar voor de gek gehouden en dan gebeurt er weer iets waardoor ik weer helemaal op scherp sta hahahah. Ik heb in ieder geval wel een hoop geleerd hier en ik vind het nog steeds leuk om hier te komen.
Mo, dat jij er de puf voor hebt om alles weer door te gaan nemen. Want wat je ook doorneemt en wat je ook nog mocht vinden, het 'bewijst' gewoon niks meer. We hebben al zoveel 'bewijzen'. Als Michael nog leeft maar dit nooit meer kenbaar zal maken, om wat voor reden dan ook, dan kunnen we nog wel 10 jaar aanwijzingen zoeken, maar wat schieten we er mee op? We hebben er veel mee geleerd, mee eens, en in onze eigen omgeving kunnen we hierin ook zeker wat betekenen, maar op grote schaal, daar hebben we denk ik toch echt hulp bij nodig, iemand met invloed. Of ben ik nu te pessimistisch? Ik waardeer ECHT je inzet, als Michael-supporter, in elk geval heel erg!! Bedankt!
Souza, ik begrijp dat jij het ook allemaal wel lang vindt duren. Er kunnen nog wel honderden aanwijzingen komen, maar ik denk dat iedereen een beetje clues-moe begint te worden. Ik wel in ieder geval. Ik weet echt niet meer wat de bedoeling van die hele hoax kan zijn. Ik zou zooooo graag duidelijk willen, en als de enige duidelijkheid die wij krijgen is dat hij 'dood' of 'levend' is, wat moeten we daar dan mee. Ooooooo ik begin gewoon heeeeeeeel ongeduldig te worden. Maar ook tegen jou wil ik zeggen dat ik je tijd en inzet super waardeer. Bedankt!
En nog een vraagje: Mo en Souza, ik hoop dat jullie het weer bijgelegd hebben, jullie zijn in elk geval hier niet vijandig naar elkaar! Pffffffffff, gelukkig! Dikke knuffel voor jullie!