Deze reactie heb ik al bij een andere topic geplaatst, maar misschien is ie hier ook wel van toepassing, al gaat het niet alleen over de controverse.
Al hoop ik natuurlijk van harte dat al die 'plotselinge' shows over Michael als doel hebben zijn naam te zuiveren en dat Michael hier zelf de hand in heeft en het geweldig vindt controverse te veroorzaken, heb ik er zelf helaas ook nog een ander gevoel bij. Want wat zijn we blij met Teddy die twittert dat Michael nog leeft en zijn opwachting maakt bij Oprah om het o.a. over het nieuwe album te hebben en we zijn mogelijk nog blijer dat de Cascio familie met respect en liefde komt vertellen over Michael en hiermee tevens ook een hoop leugens weerlegt, maar....dus ook bij...Oprah. Oja en ook LMP besluit een laatste interview over Michael te geven bij Oprah (maar.... er zit ook een nieuw album van haar aan te komen) en, oh ja, de familie is ook al blij om te worden geïnterviewd door Oprah, zelfs Michaels kinderen zijn er om te worden ondervraagd over hun vader. Bijna iedereen spreekt herhaaldelijk over Michael in de tegenwoordige tijd! Wow, dit maakt onze dag weer goed, toch? Maar heel vreemd: Waarom wil iedereen naar Oprah? Niet één van de hierboven genoemden spreekt Oprah aan op haar ongeloof over Michael's onschuld. Ze weten naar ik aanneem toch allemaal wel hoeveel pijn dit Michael moet hebben gedaan, maar nee, niemand begint erover. Mogelijk is het voor de shows/interviews al besproken en weten ze dat Oprah uiteindelijk toch nog van haar geloof is gevallen en meehelpt met het zuiveren van Michaels naam maar toch. Ik kan het gewoon niet begrijpen. Waarom zijn ze allemaal bereid om bij Oprah in de show te zitten, wetende dat ze een belangrijke rol heeft gehad in het instandhouden van Michael's schuld, en het daardoor besmeuren van zijn persoon/image/integriteit. Als ik Michael's moeder was (gelukkig ben ik nog niet zo oud hahahha), dan zou ik niet eens met haar willen praten, wetende wat ze hem heeft aangedaan. Maar ..... en dat is mijn donkere scenario (als Michael echt niet meer leeft :cry: ) ...... ze hebben er wel allemaal belang bij Michael 'levend' te houden en om het nieuwe album onder de aandacht brengen bij een zo groot mogelijk publiek: Teddy Riley, de Cascio's, en natuurlijk de familie zelf (al zijn ze zich mogelijk allemaal niet eens bewust van het feit dat ze hiervoor 'misbruikt' worden). Iedereen vaart er financieel wel bij om controverse te veroorzaken en daardoor een groot publiek aan te trekken en zoveel mogelijk albums te verkopen. En Harpo Productions heeft WEL een relatie met Sony (Sony Pictures Television). Zou Sony een deal met Oprah hebben gemaakt om zoveel mogelijk mensen, in verband met het nieuwe album, uit te nodigen voor haar show? Hier profiteren zowel Sony (belangstelling voor het nieuwe album omdat: veel kijkers, en dat net voor Kerstmis) en Oprah (die graag het record kijkcijfers wil breken).
Zelfs LPM had er iets bij te winnen, nl. promotie van haar nieuwe album. Bleeeeeeh ik haat het dat ik zo denk en ik wil graag POSITIEF zijn en blijven maar dit zit me gewoon dwars. Ik hoop dat ik er heeeeeel erg naast zit en dat de controverse niet bedoeld is om de verkoop van het album voor eigen belang op te stuwen.