Quote from: "~Souza~"Het is eigenlijk nog niet eens zozeer enkel de genialiteit, maar ook het geduld in het plannen wat me fascineert. Ga er maar aan staan. Maar ondanks de ernst van deze hoax, denk ik toch wel dat hij zich op momenten kostelijk vermaakt als wij weer eens de gedachten laten gaan om een clue op te lossen. Het moet toch lachen zijn als je zelf precies weet hoe alles in elkaar steekt en ons stumperds ons hoofd te zien breken. Ik hoop alleen maar dat die momenten vaak genoeg voorkomen om de frustratie (die hij geheid moet hebben als mensen het weer niet (willen) zien) te compenseren.
Nou, het geduld in het plannen is inderdaad bijzonder, maar vergeet ook
ons geduld niet bij het oplossen van, het nadenken over, het 'tussen de regels lezen', het uitvinden of hij het nou wel of niet is (O2 dude, Dave Dave, blonde dame, pinokkio, uitvaartondernemer etc. etc.), of het zijn stem nou wel of niet is (breaking news), het uitvinden waarom iedere keer de verhalen weer anders zijn, waarom er steeds allerlei onbekende namen op de proppen komen en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Djeeeeeeez, ook wij hebben allemaal héél véél geduld hoor ;) 8-) !!! Maar ik ben het met je eens, het is voor een goeie zaak. Ben blij dat er nog mensen zijn die zich zorgen maken over onze toekomst én er daadwerkelijk iets aan willen doen.
Frogh, ik snap wat je bedoelt maar ik zie, ondanks dat de Michael bij O2 niet de Michael was zoals wij hem kennen, toch de echte MJ. Heb net nog wat foto's vergeleken en de onderlip en neusgaten doen het voor mij. Zijn gedrag was vreemd (zeker waar) en zijn accent ook (al heb ik dat vaker gehoord, volgens mij tijdens het Bashir interview) maar misschien was hij wel erg nerveus om na al die ellendige jaren weer voor puliek te verschijnen. Ach, het maakt niet uit of we het hier wel of niet eens over zijn, het doet niets af aan de reden van de hoax, toch?