0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hollands hoekje
October 06, 2010, 09:18:21 AM
zoals jullie misschien al weten. is er een rechtzaak gaande tegen Geert Wilders. alleen vertrouw ik het hele gedoe niet zo. Wat is de reden dat de rechtzaak gefilmd mag worden? er mogen foto's gemaakt worden enz. meestal zie je alleen tekeningen van de rechtzaak. het is alsof we in de maling genomen worden. ik durf te wedden. dat hij helemaal NIET gestraft gaat worden. het is allemaal een show: van kijk, hij krijgt zelfde rechten als ieder ander.

sowiezo vertrouw ik GW helemaaaaaaal niet. ik heb zo een idee dat hij door USA/NWO gestuurd wordt. wat denken jullie
?
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*Mo*

  • Guest
Re: Geert Wilders rechtzaak
October 06, 2010, 02:50:36 PM

Typisch dat juist nu die zaak tegen Wilders dient de Televaag met het volgende artikel op de proppen komt:



wo 06 okt 2010, 05:30 | 561 reacties

Waarschuwing voor Duitse moslimterreur

door Bart Olmer

PARIJS -  Westerse inlichtingendiensten vrezen dat Duitse moslimmilitanten, getraind in Pakistaanse terreurkampen, op het punt staan simultane, commandoachtige aanvallen uit te voeren op luchthavens in Europa.

Amerikaanse bronnen noemen als mogelijke doelwitten de vertrekhallen van vijf grote Europese luchthavens. Britse media noemen Schiphol als doelwit, maar Nederland ziet geen aanleiding voor het verhogen van het dreigingsniveau.

De afgelopen dagen waarschuwden Amerika, Frankrijk, Engeland en Japan voor terreuraanslagen in Europa. Het hart van het huidige terreurcomplot wordt gevormd door tientallen geradicaliseerde Duitse moslims. Een van de gezochte terreurcellen heeft banden met de recent gesloten Taiba-moskee in Hamburg, vroeger de ontmoetingsplaats van de terroristen die op 11 september in 2001 de aanslag op de Twin Towers pleegden. Amerikaanse bronnen zeggen dat de aanslagberamers al observaties hebben uitgevoerd rondom hun doelwitten.

"De Amerikaanse president is in allerlei extra vergaderingen uitgebreid bijgepraat over de dreiging voor Europa. Het is echt je kop in het zand steken als wij zo'n internationale waarschuwing niet serieus zouden nemen", zegt Amerika-deskundige Willem Post van Instituut Clingendael.

You are not allowed to view links. Register or Login
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Loes

Re: Geert Wilders rechtzaak
October 06, 2010, 06:01:02 PM
Dat bericht en de zaak tegen Wilders hebben niets met elkaar te maken, puur toeval IMHO.

Geert gestuurd door de NWO?
Denk het echt niet.
Geert heeft zijn eigen agenda.

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

~Souza~

Re: Geert Wilders rechtzaak
October 06, 2010, 06:40:43 PM
Gestuurd denk ik niet, maar hij krijgt daar wel een platform op 11 september terwijl hij in de meeste landen niet eens verder komt dan het vliegveld.

Ik ben het op heel veel vlakken oneens met GW, ik vind hem erg dom en zijn uitspraken zo mogelijk nog dommer. Echter vind ik die rechtzaak belachelijk, ik kan me niet heugen dat in Nederland ooit iemand terecht heeft gestaan voor zijn uitspraken. Doet me vermoeden dat dit express is gedaan en dat het met opzet zo'n enorme media hype is, om iedereen te laten zien dat dat soort dingen gewoon gezegd mogen worden, een soort vrijbriefje voor discriminatie dus. Als hij eenmaal is vrijgesproken, kan iedereen straks dus lekker roepen wat ie wil. Moet ook kunnen, maar niet op deze manier, gebaseerd op leugens en een hele bevolkingsgroep over een kam scherend.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Loes

Re: Geert Wilders rechtzaak
October 06, 2010, 07:02:07 PM
Volgens mij had hij alleen problemen Engeland in te komen vorig jaar, maar later mocht hij toch komen en zelfs in het parlement.
Naar Amerika was hij op uitnodiging van een beweging die tegen de bouw van die moskee is op Ground Zero. Amerika komt hij geregeld, geen probleem. Zaterdag was hij in Berlijn. Hij reist wat af.

Ik heb geen moeite met Geert Wilders. Hij gelooft heilig dat de islamisering van Europa een groot gevaar is en heeft er alles voor over om die boodschap over te brengen.
Ik bewonder zijn gedrevenheid en moed en het opofferen van zijn eigen vrijheid.

Het proces is belachelijk.
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed.

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

~Souza~

Re: Geert Wilders rechtzaak
October 06, 2010, 07:21:30 PM
Quote from: "Loes"
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed.


Mee eens, maar respect voor je medemens en tolerantie ook. Sommigen misbruiken de vrijheid van meningsuiting en die lijken wel niet opgevoed. Dit land is gek geworden en een hoop mensen schijnen niet meer helder na te kunnen denken. Over een paar jaar lopen ze allemaal op dit kabinet te zeiken omdat ze het keihard in hun portomonnee en veiligheid gaan voelen, en dan zeg ik dikke bult eigen schuld. Hadden ze maar niet op dat stelletje moeten stemmen.

Ik heb hele grote problemen met Geert. Zijn uitspraken zijn gebaseerd op lucht die gebakken is door de Amerikanen. Het is bangmakerij en ik als GL stemmer voel me genaaid met dit belachelijke nieuwe kabinet. Het CDA heeft in mijn ogen laten zien dat het geen ruggengraat heeft en alles doet om maar in het kabinet te zitten, de VVD gaat een hoop centen jatten van hen die het niet kunnen missen. Geert Wilders is hier de grote winnaar en die heeft het voor het zeggen, want die krijgt lekker alleen de lusten en niet de lasten. Wat een poppenkast...
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

mattie

Re: Geert Wilders rechtzaak
October 07, 2010, 04:32:45 AM
Quote from: "~Souza~"
Quote from: "Loes"
Vrijheid van meningsuiting is een groot goed.


Mee eens, maar respect voor je medemens en tolerantie ook. Sommigen misbruiken de vrijheid van meningsuiting en die lijken wel niet opgevoed. Dit land is gek geworden en een hoop mensen schijnen niet meer helder na te kunnen denken. Over een paar jaar lopen ze allemaal op dit kabinet te zeiken omdat ze het keihard in hun portomonnee en veiligheid gaan voelen, en dan zeg ik dikke bult eigen schuld. Hadden ze maar niet op dat stelletje moeten stemmen.

Ik heb hele grote problemen met Geert. Zijn uitspraken zijn gebaseerd op lucht die gebakken is door de Amerikanen. Het is bangmakerij en ik als GL stemmer voel me genaaid met dit belachelijke nieuwe kabinet. Het CDA heeft in mijn ogen laten zien dat het geen ruggengraat heeft en alles doet om maar in het kabinet te zitten, de VVD gaat een hoop centen jatten van hen die het niet kunnen missen. Geert Wilders is hier de grote winnaar en die heeft het voor het zeggen, want die krijgt lekker alleen de lusten en niet de lasten. Wat een poppenkast...

Eens!!
En het recht van de Burger is schijn in Nederland!
Kijk wat er onder de ogen van de Overheid en heel Nederland gebeurd op dit moment!
Het word niet beter..alleen erger en erger!
(kan zijn dat je voor deze site aangemeld moet zijn?) Neem eens een kijkje.
Dit is wat mij heel hoog zit..Er waren hier mensen die het niet meer aankonden..en het niet gered hebben!
Wat is er geworden van ons Nederland..Ik herken het niet meer!
Voor misstanden hoef je niet ver te zoeken..Het is ook in je eigen land volop aan de gang!
Net doen of het er niet is werkt niet meer!
You are not allowed to view links. Register or Login

En deze! Vrij toegankelijk als ik me niet vergis!
Lees daar de verhalen van verdriet en wanhoop maar eens..wat mensen word aangedaan onder toeziend ook van onze regering!
You are not allowed to view links. Register or Login
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Loes

Re: Geert Wilders rechtzaak
October 07, 2010, 12:56:34 PM
Hmmm, welk kabinet er ook zit, mensen klagen toch altijd.
Zelf ben ik blij dat er eindelijk eens een rechts kabinet komt, want met links heb ik totaal niets.

Geert bashen lijkt wel een nationale volkssport geworden, maar in de peilingen is hij wel de grootste. Ik kan dat niet rijmen.

Maar het ging hier toch over Michael Jackson?

Waar blijft de big BAM van Elvis en Michael?
Die zou toch deze zomer komen?

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

~Souza~

Re: Geert Wilders rechtzaak
October 07, 2010, 05:37:06 PM
Quote from: "Loes"
Hmmm, welk kabinet er ook zit, mensen klagen toch altijd.
Zelf ben ik blij dat er eindelijk eens een rechts kabinet komt, want met links heb ik totaal niets.

Geert bashen lijkt wel een nationale volkssport geworden, maar in de peilingen is hij wel de grootste. Ik kan dat niet rijmen.

Maar het ging hier toch over Michael Jackson?

Waar blijft de big BAM van Elvis en Michael?
Die zou toch deze zomer komen?


Als jij nou alleen over je grote idool wilt praten Loes, moet je threads zoals deze lekker skippen. Maar niet mee gaan zitten discussieren en als je het zat bent gaan zitten mierenneuken omdat het niet over Michael Jackson gaat.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Loes

Re: Geert Wilders rechtzaak
October 07, 2010, 06:05:29 PM
Quote from: "~Souza~"
Quote from: "Loes"
Hmmm, welk kabinet er ook zit, mensen klagen toch altijd.
Zelf ben ik blij dat er eindelijk eens een rechts kabinet komt, want met links heb ik totaal niets.

Geert bashen lijkt wel een nationale volkssport geworden, maar in de peilingen is hij wel de grootste. Ik kan dat niet rijmen.

Maar het ging hier toch over Michael Jackson?

Waar blijft de big BAM van Elvis en Michael?
Die zou toch deze zomer komen?


Als jij nou alleen over je grote idool wilt praten Loes, moet je threads zoals deze lekker skippen. Maar niet mee gaan zitten discussieren en als je het zat bent gaan zitten mierenneuken omdat het niet over Michael Jackson gaat.

Ik heb mijn mening toch gegeven over Wilders.
Jij stemt links en ik stem rechts (VVD trouwens), dat is verder toch geen probleem mag ik hopen?

Ik snapte de link met Michael Jackson niet helemaal, vandaar die onderste zinnen van mij.
Verder heb ik alle respect voor jou Souza ...  ;)

Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

~Souza~

Re: Geert Wilders rechtzaak
October 07, 2010, 06:19:09 PM
Quote from: "Loes"
Quote from: "~Souza~"
Quote from: "Loes"
Hmmm, welk kabinet er ook zit, mensen klagen toch altijd.
Zelf ben ik blij dat er eindelijk eens een rechts kabinet komt, want met links heb ik totaal niets.

Geert bashen lijkt wel een nationale volkssport geworden, maar in de peilingen is hij wel de grootste. Ik kan dat niet rijmen.

Maar het ging hier toch over Michael Jackson?

Waar blijft de big BAM van Elvis en Michael?
Die zou toch deze zomer komen?


Als jij nou alleen over je grote idool wilt praten Loes, moet je threads zoals deze lekker skippen. Maar niet mee gaan zitten discussieren en als je het zat bent gaan zitten mierenneuken omdat het niet over Michael Jackson gaat.

Ik heb mijn mening toch gegeven over Wilders.
Jij stemt links en ik stem rechts (VVD trouwens), dat is verder toch geen probleem mag ik hopen?

Ik snapte de link met Michael Jackson niet helemaal, vandaar die onderste zinnen van mij.
Verder heb ik alle respect voor jou Souza ...  ;)


Ik ga geen politieke discussie houden want dat heeft helemaal geen zin, iedereen mag stemmen wat ie wil. Ik was ooit VVD stemmer, maar ben via het midden (CDA) naar links verhuisd.

Je zou zo langzaam aan toch door moeten hebben dat we hier ook over de actuele dingen in de wereld discussieren.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

MJJ1982

Re: Geert Wilders rechtzaak
November 11, 2010, 02:32:25 PM
Quote from: "~Souza~"
Quote from: "Loes"
Hmmm, welk kabinet er ook zit, mensen klagen toch altijd.
Zelf ben ik blij dat er eindelijk eens een rechts kabinet komt, want met links heb ik totaal niets.

Geert bashen lijkt wel een nationale volkssport geworden, maar in de peilingen is hij wel de grootste. Ik kan dat niet rijmen.

Maar het ging hier toch over Michael Jackson?

Waar blijft de big BAM van Elvis en Michael?
Die zou toch deze zomer komen?


Als jij nou alleen over je grote idool wilt praten Loes, moet je threads zoals deze lekker skippen. Maar niet mee gaan zitten discussieren en als je het zat bent gaan zitten mierenneuken omdat het niet over Michael Jackson gaat.

Zozo, wat een taaltje zeg... Let's get this one straight... Admins mogen zo tegen leden praten, maar andersom niet?
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
\'Just because it\'s in print, doesn\'t mean it\'s the gospel\'

\'A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the Dance of Life\'
You\'re just another part of me... I love YOU more...

*

Do

Re: Geert Wilders rechtzaak
November 11, 2010, 02:45:43 PM
Heeeeeee MJJ1982, lang niet gezien!! Alles goed hoop ik?
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

"Three passions, simple but overwhelmingly strong, have governed my life: the longing for love, the search for knowledge, and unbearable pity for the suffering of mankind."
Bertrand Russel

*

~Souza~

Re: Geert Wilders rechtzaak
November 11, 2010, 02:52:26 PM
Quote from: "MJJ1982"
Quote from: "~Souza~"
Quote from: "Loes"
Hmmm, welk kabinet er ook zit, mensen klagen toch altijd.
Zelf ben ik blij dat er eindelijk eens een rechts kabinet komt, want met links heb ik totaal niets.

Geert bashen lijkt wel een nationale volkssport geworden, maar in de peilingen is hij wel de grootste. Ik kan dat niet rijmen.

Maar het ging hier toch over Michael Jackson?

Waar blijft de big BAM van Elvis en Michael?
Die zou toch deze zomer komen?


Als jij nou alleen over je grote idool wilt praten Loes, moet je threads zoals deze lekker skippen. Maar niet mee gaan zitten discussieren en als je het zat bent gaan zitten mierenneuken omdat het niet over Michael Jackson gaat.

Zozo, wat een taaltje zeg... Let's get this one straight... Admins mogen zo tegen leden praten, maar andersom niet?

Oh geloof me, Loes heeft dr bekkie ook al een paar keer open getrokken tegen ons hoor en toch is ze nooit gebanned, rara biljartbal. Ik dacht trouwens dat jij hier ook klaar was omdat wij geen fans zijn? Kan me herinneren dat ook jij dacht dat we een hidden agenda hadden. Na 3 maanden kom je ineens om dit comment te plaatsen? Raar, maar zal wel aan mij liggen, ik maak me er niet zo druk om.
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

*

Do

Re: Geert Wilders rechtzaak
November 11, 2010, 03:28:03 PM
Je hoeft inderdaad geen fan te zijn om de waarheid en het onrecht wat iemand is aangedaan boven tafel te krijgen. Supporter is dan misschien een beter woord. Ik waardeer hier ieders inzet! xx
Last Edit: December 31, 1969, 06:00:00 PM by Guest
friendly
0
funny
0
informative
0
agree
0
disagree
0
pwnt
0
like
0
dislike
0
late
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

"Three passions, simple but overwhelmingly strong, have governed my life: the longing for love, the search for knowledge, and unbearable pity for the suffering of mankind."
Bertrand Russel

 

SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal