0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Hoi Do , bedankt voor de tip ,ik woon in zeeland dus niet in de buurt van Best ook....maar wie weet zie ik en jullie Michael straks in het echt en al moet ik ervoor naar Amerika of waar dan ook gaan zal ik zeker misschien kunnen we met een grote groep believers erheen :lol: ik laat mijn fantasie de vrije loop maar toch hoop ik het mee te maken maar nu trek ik mijn straightjacket weer aan voorlopig ...groetjes ni-co-le
Quote from: "ni-co-le"Hoi Do , bedankt voor de tip ,ik woon in zeeland dus niet in de buurt van Best ook....maar wie weet zie ik en jullie Michael straks in het echt en al moet ik ervoor naar Amerika of waar dan ook gaan zal ik zeker misschien kunnen we met een grote groep believers erheen :lol: ik laat mijn fantasie de vrije loop maar toch hoop ik het mee te maken maar nu trek ik mijn straightjacket weer aan voorlopig ...groetjes ni-co-leOoooo, ik denk er precies hetzelfde over, al moet ik er voor naar Amerika (en dat is zeker geen straf!)met alle members hier, het zou toch he-le-maal fantastisch zijn om de MASTER van deze grootste show op aarde te mogen ontmoeten!!! Ben blij dat ik in elk geval al één reisgenoot heb!!! Ik ga met je mee!!!Nu weer even 'chill' want ik word er zo enthousiast van dat ik in staat ben om nu al een open ticket te gaan boeken hahahaha :lol: :lol:
Quote from: "Do"Quote from: "ni-co-le"Hoi Do , bedankt voor de tip ,ik woon in zeeland dus niet in de buurt van Best ook....maar wie weet zie ik en jullie Michael straks in het echt en al moet ik ervoor naar Amerika of waar dan ook gaan zal ik zeker misschien kunnen we met een grote groep believers erheen :lol: ik laat mijn fantasie de vrije loop maar toch hoop ik het mee te maken maar nu trek ik mijn straightjacket weer aan voorlopig ...groetjes ni-co-leOoooo, ik denk er precies hetzelfde over, al moet ik er voor naar Amerika (en dat is zeker geen straf!)met alle members hier, het zou toch he-le-maal fantastisch zijn om de MASTER van deze grootste show op aarde te mogen ontmoeten!!! Ben blij dat ik in elk geval al één reisgenoot heb!!! Ik ga met je mee!!!Nu weer even 'chill' want ik word er zo enthousiast van dat ik in staat ben om nu al een open ticket te gaan boeken hahahaha :lol: :lol: Hey Do , ik hou je er aan hoor aan je afspraak om mee te gaan naar:"" the end of the world"" of waar ie ook is, als het moet om michael te zien :mrgreen: ik kan niet wachten en hoop dat mijn droom uitkomt ...vraag me maar niet hoe oud ik ben :oops: ik heb namelijk al volwassen kinderen :lol: